۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۲۲۰۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

انتخاب صحیح مردم نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی نظام دارد

انتخاب صحیح مردم نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی نظام دارد
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید کارگزارانی در خور نظام اسلامی انتخاب کنیم، گفت: به یقین انتخاب‌های درست آینده ما نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ولایتی و خدایی شدن یکی از مهمترین درس‌های قرآن است که خداوند در آیات آن را ترسیم می‌کند، گفت: در برابر فشار‌ها و توطئه‌ها تسلیم نشوید چراکه صبر و استقامت در این مسیر به پیروزی ختم می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) معجره‌ای است که با اعجاز آمد و این راه نورانی را پیش پای من و شما قرار داد، افزود: امام راحل آیه‌ای از آیات خداست که راه این آیت خدا باید درست ادامه پیدا کند و این با حضور به موقع در میدان عمل محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت امروز ما این است که انقلاب را درست به دست فرزندانمان برسانیم تا در این آزمون روسفید شویم، اظهار کرد: به یقین انتخاب‌های درست آینده ما نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد داشت؛ باید کارگزارانی در خور نظام اسلامی انتخاب کنیم و این کار آسانی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ما شیعه هستیم و این عظمت را به آسانی به دست نیاورده ایم، افزود: این انقلاب تاکنون توانسته به همت حضور مردم فتنه‌های زیادی را پشت سر بگذارد که یکی از مهمترین آن‌ها فتنه سال ۸۸ بود که با بصیرت بالای مردم به خوبی دفع شد.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه ۸۸ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و این بخاطر حضور و بصیرت بالای مردم بوده است، تصریح کرد: باید پیام این روز بزرگ به افراد جامعه منتقل شود که لازمه آن برگزاری دوره‌های تبیینی در این راستا است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید درس‌ها و عنایت‌های پروردگار را برای یکدیگر به صورت مستمر بازگو کنیم تا مقاومتان بالاتر رود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم گوش به فرمان، ولی فقیه باشند، به یقین به این نظام آسیبی وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به مشکلات بالای این استان، خطاب به مسؤولان ملی و استانی، گفت: مسؤولان استانی نسبت به نقاط صعب العبور استان توجه بیشتری داشته باشند و راه‌های مراکزی مانند اردل و کوهرنگ که نیاز به بازگشایی دارند به سرعت اجرا شود، همچنین تدارکات لازم همچون نفت و گاز برای این مناطق مهیا شود و دولت گاز رسانی در اردل، بازفت، شیخ علیخوان را سرعت بخشد.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به مشکلات آب این استان ابراز کرد: از عزیزان قوه قضائیه درخواست داریم توازن دو استان در کارگروه بررسی مشکلات آب حفظ، حرف دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان شنیده و جلوی قانون شکنی گرفته و با قانون شکنان برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مردم استان کنار هم مشکلاتشان را حل می‌کنند و نمی‌گذارند کسی از مطالباتشان سوء استفاده کند، اما از مسؤولان انتظار دارند به فکر مشکلاتشان باشند و برای حل آن‌ها وارد میدان عمل شوند./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات