۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۳۲۲۱۱
امام جمعه ایلام:

۹ دی عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه‌گران است

۹ دی عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه‌گران است
امام جمعه ایلام حماسه ۹ دی را روزی ماندنی در تاریخ ایران دانست و گفت: ۹ دی عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه‌گران و حادثه‌ای ماندنی در تاریخ ایران است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌یار کریمی تبار ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انتخابات گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان برای نشان دادن مشارکت مردمی است.

امام‌جمعه ایلام گفت: حضور یکپارچه شما مردم ولایت مدار ایلام در انتخابات پیش رو موجب آن می‌شود تا بار دیگر حیثیت جمهوری اسلامی ایران در مجامع حفظ شود و شاهد یاس و شکست دشمنی شویم که انتظار دارد مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه افزود: انتخاب اصلاح توسط مردم موجب شکل‌گیری مجلس پرسشگر و دولت پاسخگو خواهد بود و این پرسشگری و پاسخگویی موجب رشد و توسعه استان ایلام خواهد بود.

وی گفت: 2 اسفند 98 فرصت مناسبی است که با حضور پرشور خود و انتخاب اصلح در شکل‌گیری مجلسی ولایی، پرسشگر و شفاف قدم برداریم.

امام‌جمعه ایلام در ادامه اشاره‌ای به سالروز حماسه 9 دی داشت و عنوان کرد: مقام معظم رهبری حرکت 9دی را عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه‌گران و حادثه‌ای ماندنی در تاریخ معرفی می‌کنند و ما ولایتمداران ایلامی نیز معتقدیم این حماسه حرکت عظیم مردمی بود که روح دیانت حاکم بر مردم؛ نقطه مشترک 9 دی و حضور مردم در سال 57 بوده است.

خطیب جمعه ایلام حفظ و پاسداشت این روز را پاسداشت راه انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: 9 دی خط بطلانی بر تمام فتنه‌انگیزی‌های 8 ماهه جریان فتنه بود و نشان داد که در دفاع از حریم «ولایت» مردم ایران پیش‌قدم و وفادار بوده و هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در خاتمه حضور شهروندان ایلامی را تودهنی به دشمنان و فتنه گران و فتنه سازان دانست و گفت: خواسته من از مردم ایلام در اقصی نقاط استان ایلام حضور در این مراسم است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات