۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۳۲۳۱۷
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا:

حضور گسترده مردم در بزرگداشت ۹ دی سبب تحکیم پایه‌های انقلاب می‌شود

حضور گسترده مردم در بزرگداشت  ۹ دی سبب تحکیم پایه‌های انقلاب می‌شود
نماینده خبرگان تأکید کرد: حضور گسترده مردم در تجمعات و راهپیمایی های گرامیداشت حماسه نهم دی ماه دشمنان و فتنه گران را از آن که به کشور چشم طمع داشته باشند مأیوس می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به ضرورت حضور پرشور و گسترده ملت سرافراز ایران در سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت سالروز نهم دی ماه سال 88 به منزله تجدید عهد با آرمان های امام راحل و شهدا و تحکیم پایه های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در تجمعات نهم دی ماه برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی اعلام آمادگی می کنند، اظهار داشت: مردم شریف ایران در برابر شیطنت های فتنه گران همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان اینکه حضور مردم در تجمعات نهم دی ماه به مثابه حمایت از پایه های نظام اسلامی است، عنوان کرد: هر چه حضور مردم در تجمعات گرامیداشت سالروز 9 دی پرشورتر باشد دشمن نا امید تر و مأیوس تر خواهد شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام حضور گسترده مردم در تجمعات گرامیداشت سالروز 9 دی به دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی تأکید کرد: حضور مردم در این تجمعات دشمنان و فتنه گران را از آن که به کشور چشم طمع داشته باشند مأیوس می سازد.

وی در پایان با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در در تجمعات و راهپیمایی های گرامیداشت سالروز نهم دی ماه دشمن را به شدت عصبانی و مأیوس می سازد، یادآور شد: هر کاری که دشمن را عصبانی کند قطعاً مورد رضایت پروردگار عالم قرار خواهد گرفت؛ حضور مردم دوستان نظام جمهوری اسلامی را نیز به آینده انقلاب و مملکت دلگرم ساخته و به آنها قوت قلب می بخشد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بصیرت و بیداری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب باعث شد تا انقلاب اسلامی علیرغم توطئه دشمنان همچنان پابرجا باشد.
0
0