۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۲۳۴۳

فراخوان ثبت‌نام آموزش ۳ رشته هنری در کردستان اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام آموزش ۳ رشته هنری در کردستان اعلام شد
رئیس حوزه هنری استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام آموزش سه رشته هنری «کارگردانی سینما»، «نمایشنامه‌نویسی» و «اصول و مبانی گویندگی و فن بیان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، امین مرادی از اعلام فراخوان ثبت‌نام آموزش سه رشته هنری در کردستان خبر داد و اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی از علاقه‌مندان فراگیری «کارگردانی سینما»، «مایشنامه‌نویسی» و «اصول و مبانی گویندگی و فن بیان» در ترم زمستان ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد.

وی افزود: در این ترم ضمن ادامه روند دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری از جمله بخش‌های موسیقی، شعر و داستان، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، تذهیب و خوشنویسی در سه رشته جدید کارگردانی سینما، نمایشنامه‌نویسی و اصول و مبانی گویندگی و فن بیان هنرجو پذیرفته می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: مدرس گویندگی و فن بیان برعهده «کیوان رنجبر« از گویندگان و مدرسین صدا و سیمای مرکز استان، مدرسی کلاس نمایشنامه نویسی بر عهده «صابر نیک‌بخت» از نمایشنامه‌نویسان استان و کارگردانی سینما را «زانیار لطفی» کارشتاس ارشد کارگردانی سینما و از مدرسین این ر شته در دانشگاه‌های کردستان برعهده دارند.

مرادی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این کلا‌س‌ها تا 19 دی ماه به بخش آموزش حوزه هنری کردستان واقع در سنندج-خیابان شهید تعریف، پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی مراجعه کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات