۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۳۵۱

نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت برپا می‌شود

نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت برپا می‌شود
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: نخستین نمایشگاه و جشنواره «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» با شرکت ۳۶ پایگاه نمونه استان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه از برپایی نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه 2 روزه با شرکت 36 پایگاه نمونه استان در کانون بسیج جوانان رشت برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: از هر نواحی استان، 2 پایگاه برای ارائه دستاوردها و خلاقیت‌های خود در نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» معرفی شدند که در کل 36 پایگاه نواحی در این نمایشگاه حضور دارند.

حجت‌الاسلام نصیرنژاد بیان داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه 9 دی‌ماه با حضور مسئولان و فرمانده سپاه قدس گیلان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: تجلیل از پایگاه‌های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی از جمله محورهای این جشنواره هستند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: هدف برگزاری این نمایشگاه در واقع ارتقاء سطح فرهنگی و بصیرتی، گسترش فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها، رونق پایگاه‌های مساجد استان، ارائه دستاوردهای آنان و ایجاد شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج است.

حجت‌الاسلام نصیرنژاد خاطرنشان کرد: خواهران صنایع دستی و هنر و خلاقیت خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند و در پایان نیز 3 پایگاه به عنوان پایگاه نمونه استانی معرفی می‌شوند و این 3 پایگاه‌های نمونه استانی در نمایشگاهی که در سطح ملی و در حوزه دستاوردهای بسیج محلات برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» روز دوشنبه 9 دی‌ماه، ساعت 16 با حضور مسئولان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشت برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات