۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۳۵۸

پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» و «قرآن صاعد»

پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» و «قرآن صاعد»
خانم طباطبایی از پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» در ۱۱ مرحله و «قرآن صاعد» در هشت مرحله ویژه بانوان طلبه این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، از پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» و «قرآن صاعد» برگرفته از صحیفه سجادیه خبر داد.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: حرکت صحیح یک طلبه باید بر مبنای قرآن و حدیث باشد، چرا که با تدبر در قرآن کریم و احادیث می‌تواند به جایگاه‌های علمی و معنوی مورد نظر دست پیدا کند و در انجام وظایف تدریس، تبلیغ و پاسخگویی به نیازهای دینی جامعه موفق خواهد بود.

طباطبایی تصریح کرد: طلاب و مبلغان حوزه دینی باید نسبت به مطالعه متون حدیثی به عنوان منابع غنی شیعه و فهم آموزه‌های آن، نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام در همین راستا و با هدف انس طلاب با روایات اهل بیت علیهم‌السلام و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی و صحیفه سجادیه، دوره‌های مطالعاتی متون مذکور را به صورت غیرحضوری ویژه اساتید و طلاب مراکز و مدارس علمیه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار کرد.

مدیر کل امور تربیتی ادامه داد: دوره مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» از مهر ۹۷ آغاز و در ۱۱ مرحله ویژه اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، همچنین دوره مطالعاتی غیرحضوری «قرآن صاعد» از آبان ۹۷ طی هشت مرحله ویژه بانوان طلبه ارائه شد.

طباطبایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که موفق به ارائه پاسخنامه همه مراحل دوره «سیری در نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» شده‌اند، می‌توانند پس از دریافت پیامک، با مراجعه به اداره قرآن و حدیث گواهی پایان دوره مطالعاتی خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در صورت عدم ارسال پاسخنامه‌های همه مراحل می‌توانند نسبت به ارسال مراحل باقیمانده اقدام کنند./1370/ج

ارسال نظرات