۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۳۲۳۷۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب
حجت الاسلام ساری از برگزاری دوره بینش مطهر و مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام امین ساری، مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره بینش مطهر خبر داد و گفت: این دوره با محوریت کتاب‌های حماسه حسینی، حکمت‌ها و اندرز‌ها برای طلاب پایه‌های دوم تا ششم برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه المهدی مسجدسیلمان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این باره جزوه‌ای تهیه و در اختیار طلاب پایه‌های اول تا ششم قرار گرفت و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های قرآنی مدرسه اظهار داشت: برخی طلاب مدرسه در نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه استان که ۲۹ آذرماه در اهواز برگزار شد، حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام ساری با بیان اینکه در امور عمرانی و زیرساختی حوزه فعالیت جدیدی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل آموزشی، امتحانات میان ترم اخذ و هم اکنون امتحانات نیمسال اول تحصیلی در حال برگزاری است که تا ۱۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دوره یک هفته‌ای از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه با محوریت کتب شهید مطهری، مباحث پژوهشی و علمی در قم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در زمینه جشنواره علامه حلی، طلاب پایه‌های اول تا دهم مقالاتی تهیه کردند که در سامانه جشنواره ثبت شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات