۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۳۹۷
آیت الله رشاد:

روحیه انقلابی و استکبار ستیزی ویژگی شیخ زکزاکی است

روحیه انقلابی و استکبار ستیزی ویژگی شیخ زکزاکی است
رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران گفت: علامه شیخ زکزاکی دارای روحیه انقلابی و ستیزه جویی بوده و می توان گفت او خمینی آفریقا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دختران شیخ زکزاکی شب گذشته با حضور در منزل آیت الله رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه تهران وضعیت جسمانی پدرشان را نگران کننده اعلام کردند.

براساس این گزارش، یکی از دختران شیخ زکزاکی در این دیدار سخن از بیماری و وخامت حال پدر گفت و اظهار داشت: شیخ زکزاکی به دلیل وجود سرب در خونش دچار مسمومیت شدید شده و گلوله هایی که در حمله ارتش نیجریه به شهر زاریا به بدنش اصابت کرده وضعیت جسمانی او را وخیم کرده است.

در ادامه آیت الله رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران ضمن خوش آمدگویی و تمجید از شخصیت برجسته شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه، گفت: علامه شیخ زکزاکی دارای روحیه انقلابی و ستیزه جویی بوده و می توان گفت او خمینی آفریقا است.

وی افزود: جایگاه ویژه خانواده و همسر مجاهد شیخ زکزاکی و خدماتی که شیخ در جهان اسلام و گسترش تفکر ناب اسلام انجام داد بر کسی پوشیده نیست و آیندگان به خوبی این خدمات ارزنده را درک خواهند کرد.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران بر حمایت همه جانبه و پیوسته از شیخ زکزاکی تاکید کرد و گفت: تا لحظه آزادی این مجاهد خسته ناپذیر باید این حمایت ها ادامه پیدا کند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات