۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۳۲۲۹۵
رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران:

۹ دی یادآور بی نتیجه بودن فتنه انگیزی دشمنان است

۹ دی یادآور بی نتیجه بودن فتنه انگیزی دشمنان است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه فتنه دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: ۹ دی یادآور بی نتیجه بودن فتنه انگیزی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 9 دی استان تهران، امروز در جمع خبرنگاران به اهمیت بزرگداشت یوم الله 9 دی امسال اشاره کرد و گفت: امسال بزرگداشت یوم الله 9 دی با توجه به حوادث آذرماه و برنامه ریزی های گسترده دشمنان علیه انقلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی نهم دی را روز تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب دانست و ادامه داد: امروز دشمنان با نشانه گرفتن جایگاه ولایت درصدد ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران هستند بر این اساس می طلبد مردم با حضوری پرشور در مراسم یوم الله 9 دی شرکت کنند تا حضورشان خط بطلانی بر نقشه های شوم آنان باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: برنامه های متنوعی در ستادهای برگزاری مراسم یوم الله 9 دی در شهرستان های استان تهران در نظر گرفته شده است که برخی از آنان شامل آماده سازی نماهنگ، سرود و شعارهایی با مضامین حماسه 9 دی و فتنه 88، نمایش، کاریکاتور، اینفوگرافیک، بروشور و کلیپ می شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 9 دی استان تهران افزود: همچنین فیلم های منتخب جشنواره عمار که موضوع آن مربوط به حماسه یوم الله 9 دی و فتنه 88 می شد جمع آوری و به صورت سی دی در اختیار ستاد برگزاری بزرگداشت یوم الله 9دی قرار گرفت تا در این روز استفاده کنند.

وی ادامه داد: پاسخ به شبهات، درج بیانات رهبر انقلاب درخصوص حماسه 9 دی در سربرگ مکاتبات اداری، نصب بنر و پوستر های تبلیغاتی با مضامین اهمیت 9 دی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مسابقات، برپایی نمایشگاه ها 9 دی و غیره از جمله دیگر اقداماتی است که 9دی در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست و 9 دی یادآور همین مهم است تا دشمنی دشمنان فراموش نشود، خاطرنشان کرد: مردم به خوبی می دانند هر روز دشمن فتنه ای جدید به راه می اندازد برهمین اساس امسال با حضوری پر شور در مراسم یوم الله 9 دی به دشمنان نشان خواهند داد که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هرگز دست از نظام و انقلاب برنمی دارند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات