۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۳۲۴۳۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه ۹ دی در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب رقم خورده است

حماسه ۹ دی در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب رقم خورده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: این حماسه عظیم در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی به مناسبت نهم دی گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی سرشار از حوادث و رویداد‌های خاطره انگیری مانند حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ است که در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورده است.
 
در ادامه این پیام آمده است؛ حماسه‌ کم نظیر نهم دی صحنه تماشایی پیوند ناگسستنی مردم با بصیرت ایران اسلامی با رهبری امت بود که با حضور هوشمندانه خود در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های معنوی، توطئه خطرناک و سهمگین استکبار جهانی ودنباله‌های داخلی آنان را خنثی کرده‌اند.
 
این پیام می افزاید؛ در حماسه تاریخی نهم دی اوج بصیرت و دشمن شناسی ملت رشید ایران که در مکتب ولایت مطلقه فقیه درس‌های آن را به خوبی آموخته اند، نمایان شد و دشمنان غدار انقلاب اسلامی وکج اندیشان و بدخواهان و عوامل سرسپرده داخلی استکبار به مدد پروردگار نتوانستند نیات شوم خود را پیش ببرند و انشاالله در پرتو هدایت‌های عالمانه و روشنگرانه ناخدای کشتی انقلاب، خواب‌های آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی ملت همیشه در صحنه کشورمان و استان ولایت‌مدار و انقلابی مازندران، از وجود باعظمت یاران صدیق ولایت و رهبری در این سامان؛ خداوند سبحان را سپاسگزارم و توفیقات روز افزون تمامی خادمان به کشور و رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی بر بلندای حکومت جهانی امام عصر (عج) مسئلت دارم./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات