۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۳۲۴۵۳
حجت الاسلام سالک:

حماسه ۹ دی سبب انسجام درون تشکیلاتی نظام شد

حماسه ۹ دی سبب انسجام درون تشکیلاتی نظام شد
نماینده مجلس گفت: در حماسه ۹ دی مردم دلبستگی و حمایت خود از نظام و تبعیت از ولایت را ثابت کردند و انسجام درون تشکیلاتی نظام در این حماسه با وحدت حول محور ولایت شکل گرفت.

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه 9 دی سال 88 برگ زرینی در تارک کتاب پر عظمت انقلاب اسلامی است، گفت: 9 دی نماد دفاع از دین، ایمان راسخ یک ملت با بصیرت و عظمت ملت ایران است.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی به نمایش گذاشتن فرهنگ استقامت و مقاومت یک ملتی است که در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هزاران شهید را تقدیم کرده است، دشمنان در حماسه 9 دی با دیدن قدرت و عظمت ملت ایران و دلبستگی آنها به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه، مأیوس و ناامید شدند.

حماسه 9 دی انسجام درون تشکیلاتی نظام را شکل داد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی مردم دلبستگی و حمایت خود از نظام مقدس اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه را به خوبی ثابت کردند و انسجام درون تشکیلاتی نظام در این حماسه با وحدت ملت حول محور ولایت به خوبی شکل گرفت.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه حماسه 9 دی مسأله مهمی است که هرگز نمی‌توان از آن غافل شد، اظهار کرد: مردم در این روز با شکوه خط بطلانی کشیدند بر آنچه سران فتنه به دستور اربابان خود با قانون شکنی و آشوبگری با رمز تقلب در انتخابات دنبال می‌کردند.

وی بر ضرورت توجه مسؤولان به مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: همه ما موظف به پاسخگویی نسبت به مطالبات مردم هستیم و اگر پاسخگو نباشیم حضور میلیونی مردم در عرصه‌های مختلف را از دست خواهیم داد، حضور مردم در پاسداشت حماسه 9 دی نشان دهنده پایبندی آنها به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است و ما باید قدردان این مردم باشیم.

عاملان حوادث اخیر باید پاسخگو باشند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور در پی گرانی بنزین، تصریح کرد: فتنه بنزین امسال با موج سواری استکبار جهانی و عوامل داخلی آن عامل میلیاردها خسارت به کشور شد و باید کسانی که با عملکرد خود موجب چنین مشکلاتی شدند پاسخگوی عملکرد خود باشند.

حجت الاسلام سالک تدابیر رهبر معظم انقلاب را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان برشمرد و اظهار کرد: اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود شاهد خنثی شدن فتنه در سال 88 و سال 98 نبودیم، ایشان با تدابیر خود چشم فتنه را درآوردند و موجب تقویت و تحکیم انقلاب اسلامی شدند و برتری اسلام بر کفر جهانی را به نمایش گذاشتند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات