۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۳۲۴۶۰
با حضور 350 گروه مردمی؛

اجلاس سراسری فعالان مردمی عرصه جهاد و شهادت برگزار می شود

اجلاس سراسری فعالان مردمی عرصه جهاد و شهادت برگزار می شود
حجت الاسلام جوشقانیان از برگزاری اجلاس سراسری فعالان مردمی عرصه جهاد و شهادت در باغ موزه دفاع مقدس تهران خبر داد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت گفت: این اجلاس سراسری دوزادهم و سیزدهم دی ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران به همت شبکه ملی فرهنگ جهاد و شهادت وارثون برگزار می شود.

عضو هیأت امناء مؤسسه روایت سیره شهدا در زمینه تعداد گروه های مردمی فعال در عرصه فرهنگ جهاد و شهادت گفت: بیش از 700هفتصد مجموعه مردمی در عرصه فرهنگ جهاد و شهادت فعال هستند که از میان آنها 350 گروه برای شرکت در این اجلاس اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت اظهار کرد: گروه های شرکت کننده در اجلاس در کارگاه های تخصصی با موضوعات، برگزاری یادواره شهدا، راوی راهیان نور، محصولات دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت همچنین تربیت کودک و نوجوان حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام جوشقانیان ادامه داد: همچنین گروه های شرکت کننده در اجلاس در نشست های عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، رحیم پور ازغدی، حاج حسین یکتا و برخی سرادران در عرصه جهاد و شهادت شرکت خواهند کرد و بازخوانی نقش جهاد و شهادت در گام اول و بررسی نقش فرهنگ جهاد و شهادت در گام دوم را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی انسجام بخشی و هویت بخشی به مجموعه های فعال مردمی در عرصه فرهنگ جهاد و شهادت را ازاهداف برگزاری اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت دانست و گفت: مراسم افتتاحیه این اجلاس صبح پنج شنبه و مراسم اختتامیه نیز بعداز ظهر جمعه با حضور شخصیت های کشوری و لشکری برگزار خواهد شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات