۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۴۶۳
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

مسؤولان در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند

مسؤولان در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند
امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: مسؤولان در خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمانی که مشکلات اقتصادی است به هیچ عنوان کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه ظهر امروز در مراسم نکوداشت چهره‌های علمی و فرهنگی اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: علما مسئولیت مهمی دارند و مسیر طلبگی را انتخابات کردند که به آن افتخار می‌کنیم.

وی گفت: علما و طلبه‌ها نیز استعدادهای خود را ظرف خدمت کردن به دین و خلق الله می‌کنند و با حداقل امکانات زندگی این راه و مسیر طلبگی را انتخاب کردند و خداوند این توفیق را داده که در راه خدمت به دین خدا و خلق خدا باشیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه افزود: علمای دین در زندگی‌های روزمره مردم نیز تاثیر دارند و علمای دین در ایجاد انقلاب به رهبری امام راحل در جامعه موثر بودند.

مولوی عبداللهی تصریح کرد: تعداد مدارس علمیه قبل از انقلاب با بعد از انقلاب در استان قابل مقایسه نیست و در گذشته روستاها آب، برق و گاز نداشتند اما امروز بیشتر روستاها به این امکانات دسترسی دارند.

وی ادامه داد: مسؤولان در خدمت به مردم و راه انداختن کار مردم کوتاهی نکنند چرا که دشمن به تفرقه بین مسلمانان است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه خاطرنشان کرد: مردم علی رغم بسیاری از نارضایتی‌هایی که داشتند اما در راهپیمایی‌های مختلف حضور پررنگ دارند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند بنابراین باید مشکلات مردم را حل کرد.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه خواسته‌های مردم از مسؤولان به حق است اظهار کرد: مسؤولان در خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمانی که مشکلات اقتصادی است به هیچ عنوان کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه کار و مسؤولیت علما کمتر از جهاد نظامی نیست گفت: بسیاری از مشکلات در کشور به دلیل غفلت، دوری از خدا و کنار گذاشتن دین است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات