۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۳۲۴۸۸
حجت الاسلام حیات الغیب:

وقت شناسی ملت ایران حماسه 9 دی را خلق کرد

وقت شناسی ملت ایران حماسه 9 دی را خلق کرد
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد به نقش مردم در خلق حماسه ۹ دی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: وقت شناسی ملت ایران حماسه ۹ دی را خلق کرد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی بیان داشت: حضور با بصیرت و به موقع ملت ایران سبب خلق این حماسه تاریخی شد.

وی با اشاره به فتنه دشمنان و نقش مردم در خنثی سازی این فتنه ها در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم به عنوان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و صاحبان اصلی این نظام با حضور به موقع خویش در صحنه های انقلاب سبب خنثی سازی هجمه های دشمن شده اند.

حجت الاسلام حیات الغیب به ماجرای فتنه 88 و تلاش دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام اشاره کرد و یادآور شد: وقت شناسی ملت ایران و حضور در سایه وحدت و یکپارچگی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب سبب خنثی شدن دسیسه های دشمن شد.

وی بر ضرورت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی ادامه داد: باید از حوادث تاریخ درس گرفت و در برابر هجمه های دشمنان همواره هوشیار بود، بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی سد راه دسیسه های دشمن است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی دستاوردهایی همچون افزایش اقتدار نظام، وحدت ملت  و تقویت باورهای مردم را به همراه داشت، گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی فرصتی برای تبیین این دستاوردها و ترویج ارزش ها است.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان داشت: خلق حماسه 9 دی یادآور ایستادگی ملت پای انقلاب و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اهیمت حضور مردم در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی بیان داشت: این حضور خار چشم دشمنان انقلاب و مهم ترین عامل خنثی کردن توطئه های دشمن در عرصه های مختلف در هر زمینه ای است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات