۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۴۹۸
امام جمعه خرم آباد:

اقتصاد و فرهنگ مهم ترین عامل رشد و پیشرفت هر استانی است

اقتصاد و فرهنگ مهم ترین عامل رشد و پیشرفت هر استانی است
نماینده ولی فقیه در لرستان اقتصاد و فرهنگ را عامل پیشرفت خواند و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید از ظرفیت نخبگان بهره مند شد و جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره کل اقتصاد و دارایی استان، گفت: اقتصاد و فرهنگ دو بال برای پیشرفت یک مملکت و مهم ترین عامل برای رشد و پیشرفت استان هستند.

وی افزود: اگر در جامعه عقب ماندگی وجود داشته باشد به اقتصاد و فرهنگ جامعه مربوط می شود و البته دستگاه های دیگر نیز در این عقب ماندگی سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید در راستای رشد اقتصادی جامعه اقدامات چشمگیری صورت گیرد و برنامه ریزی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اقتصاد و منابع کشور را نباید بر پایه نفت قرار دهیم، باید به گونه ای عمل کنیم که منابع سرشار متعلق به همگان باشد.

وی بر ضرورت برنامه ریزی و مدیریت برای برون رفت از چالش ها تأکید کرد و گفت: در سایه مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و تکیه بر توانایی ها باید در صدد رفع مشکلات اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: برای تحرک به سوی توسعه استان باید از ظرفیت نخبگان و افراد دارای فکر و برنامه بهره مند شد.

وی بر ضرورت ایجاد تحول به دور از اشرافی گری تأکید کرد و گفت: باید از صنایع در حال تولید حمایت شود و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات