۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۲۴۹۹
ماموستا رستمی:

نیرو‌ی انتظامی ‌در اغتشاشات ‌اجازه نداد خدشه‌ای به ‌امنیت کشور وارد شود‌

نیرو‌ی انتظامی ‌در اغتشاشات ‌اجازه نداد خدشه‌ای به ‌امنیت کشور وارد شود‌
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیرو‌ی انتظامی ‌در اغتشاشات ‌اخیر ‌اجازه نداد خدشه‌ای به ‌امنیت کشور وارد شود‌.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه جدید سنندج دیدار کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه جدید سنندج در این دیدار با قدردانی از متولیان برقراری نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که همواره در برابر توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام در لایه‌های مختلف جامعه افزود: همدلی و همبستگی مردم و مسئولان و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی در دوران 8 سال جنگ تحمیلی سبب شد که حتی یک وجب از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست دشمن نیفتد.

ماموستا رستمی به مأموریت‌های متنوع و پیچیده نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز برگرفته از نیروهای جوان، مردمی و با تکیه بر اعتماد عمومی، به جایگاه و محبوبیت بسیار خوبی در بین شهروندان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش مشارکت‌های مردمی، امنیت مطلوب و پایداری در سطح کشور و استان کردستان برقرار است، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی و نظامی در اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر با سعه صدر، صبر و بردباری اجازه نداند خدشه‌ای به آرامش و امنیت کشور وارد شود.

امام جمعه سنندج یادآور شد: پلیس با بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی خود در کنترل ناآرامی‌ها بسیار خوب و هدفمند عمل کرده و از جان مایه گذاشته و این اقدام آنان شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر به مردم احساس امنیت می‌دهد، ابراز داشت: همه ما قدردان تأمین‌کنندگان امنیت جامعه هستیم.

ماموستا رستمی تحریم ظالمانه استکبار در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی را از دیگر حربه‌های خصمانه علیه مردم فداکار ایران اسلامی خواند و گفت: دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در صدد است تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد در حالی که ملت ایران با استقامت، ایثار و از خودگذشتگی خود عدم وابستگی به بیگانگان را به اثبات رسانده‌اند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ماموستا رستمی به‌عنوان امام جمعه جدید سنندج و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموستا خدایی امام جمعه سابق این شهرستان اظهار داشت: عاما و روحانیون نقش ویژه‌ای در خنثی‌کردن توطئه دشمنان دارند.

وی بیان اینکه در سایه همکاری و مشارکت مردم و تلاش دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت بسیار خوبی در سراسر استان برقرار است، گفت: همواره تامین امنیت و آسایش برای مردم را وظیفه خود دانسته و با تمام وجود در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

سردار آزادی از ارتقاء شاخص‌های امنیتی در استان خبر داد و یادآور شد: رمز موفقیت پلیس مردم‌داری بوده و پلیس جامعه‌محور با مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات