۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۶۳۲۵۲۲
فرمانده سپاه گلستان:

مسؤولان با خدمت به مردم امید را به جامعه تزریق کنند

مسؤولان با خدمت به مردم امید را به جامعه تزریق کنند
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مسؤولان باید با خدمت به مردم امید را به جامعه تزریق کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی ظهر امروز در محفل انس و مودت پاسداران پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان اظهارداشت: حوزه کاری پاسداران، اعتقادی و مبتنی بر اندیشه‌های الهی است. ما در کنار سایر مردم ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و مردم ما است، گفت: دعوای امروز دشمنان با ملت ایران بر سر اصل انقلاب که مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است؛ آنان با اسلام آمریکایی که برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی به آن قائل هستند کاری ندارند. چون اسلام آمریکایی استکبارستیز و طرفدار مظلوم نیست.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید بر اینکه وظیفه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برعهده پاسداران قرار دارد، افزود: ما پاسدار انقلاب هستیم و در این راه هم با کسی تعارف نداریم. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرومدند محافظه‌کاری و قانع بودن به وضع موجود در سپاه مانند سمی مهلک است.

وی خاطرنشان کرد: محاظفه کاری جلوی پیش‌روندگی انقلاب را می‌گیرد و مانع از تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب خواهدشد.

سردار معروفی با بیان اینکه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن بازنشستگی ندارد، گفت: رسالت پاسداری همواره بر دوش همه ما قرار دارد و خانواده‌های پاسداران نیز در این مسیر با صبر و تحمل خود مجاهدت کرده و پشتوانه پاسداران هستند.

وی با بیان اینکه سپاه سپر بلای مردم ایران است، افزود: ما به این سخن ایمان قلبی داریم و در مقاطع و حوادث گوناگون از جمله در سیل اخیر استان نیز آن را نشان داده‌ایم.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه هیچ خط‌کش گذاری ندارد، خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در سپاه منافقان، معاندان، عناصر ضدانقلاب و فتنه‌گران هستند اما با مردم و هیچ حزب و جناحی خط‌کش گذاری نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با اعمال فشار جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد، گفت: مشکلاتی را دشمن برای مردم ما به وجود آورده است که مسئولان باید با خدمت به مردم امید را به جامعه تزریق کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی نیز اظهارداشت: حماسه بزرگ و مردمی 9 دی پایانی بر فتنه‌انگیزی دشمنان بود.

وی با بیان اینکه مردم با خلق حماسه 9 دی نشان دادند از راه ولایت جدا نمی‌شوند، افزود: حماسه 9 دی یک پیام آشکار دارد و اینکه مردم اجازه نمی‌دهند برخی خواص و نخبگان حادثه کربلا را تکرار کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات