۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۲۵۶۲
هانی زاده:

۹ دی فرایندی جدید برای ایجاد شاکله اجتماعی است

۹ دی فرایندی جدید برای ایجاد شاکله اجتماعی است
هانی زاده با بیان اینکه نامگذاری ۹ دی به روز بصیرت اقدامی کاملا هوشمندانه است، گفت: این اقدام می‌تواند یک فرایند جدید برای ایجاد شاکله اجتماعی در ایران به شمار آید.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ملت ایران ۹ دی با حضور میلیونی هم پیمانی با ولایت فقیه را اعلام کردند، اظهار داشت: این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تلقی می‌شود؛ چرا که استعمارگران و دشمنان پیش از سال ۸۸ برنامه ریزی وسیعی برای ایجاد شکاف میان ولایت فقیه و ملت داشتند.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه حرکت‌های پس از انتخابات ۸۸ نشان از سازمان دهی و برنامه ریزی بسیار گسترده برای ایجاد شکاف، درگیری و اختلافات جناحی داشت، افزود: راهپیمایی یوم الله ۹ دی پاسخ کوبنده به تمام توطئه‌های داخلی و خارجی تلقی می‌شود.

هانی زاده بیان داشت: نامگذاری ۹ دی به روز بصیرت اقدامی کاملا هوشمندانه است که می‌تواند یک فرایند جدید برای ایجاد شاکله اجتماعی در ایران به شمار آید؛ زیرا بصیرت و هوشمندی ملت ایران در این امر کاملا هویدا شد.

وی با بیان اینکه توطئه‌های بسیاری در ۹ دی خنثی شد، تصریح کرد: چنین روزی باید گرامی داشته شود و راهپیمایی‌ها در چنین روزی بزرگداشتی برای حرکت پرشور مردم در ۹ دی سال ۸۸ است.

تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: ۹ دی ثابت کرد که میان رهبری و ملت ایران هیچگونه جدایی وجود ندارد در حالی که جریان‌های مزدور داخلی تلاش بسیاری در این باره کرده بودند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات