۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۳۲۵۷۱

برگزاری تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه ۹ دی در فیضیه

برگزاری تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه ۹ دی در فیضیه
تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور مردم انقلابی قم و اساتید، روحانیون، مبلغان و طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور چشمگیر اساتید، روحانیون، مبلغان و طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این تجمع باشکوه به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وقایع سال 88 را مورد بررسی قرار داد.

روحانیون و طلاب در این مراسم باشکوه در حمایت از ولایت فقیه و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی شعار سر دادند و از فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام انزجار کردند.

گفتنی است، مردم، طلاب و روحانیون حاضر در این مراسم باشکوه فاصله میان فیضیه تا دفتر رهبر معظم انقلاب را به راهپیمایی پرداختند و با سر دادن شعارهایی همانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب حمایت و از دشمنان نظام اعلام برائت کردند.

قابل ذکر است، امسال شعار گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی «یوم‌الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» نام‌گذاری شده است./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات