۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۵۸۸
امام جمعه کوهدشت:

۹ دی روز اسلام و بصیرت است

۹ دی روز اسلام و بصیرت است
امام جمعه کوهدشت با اشاره به حضور با بصیرت ملت ایران در دی ماه ۸۸ و خلق حماسه ۹ دی در جریان خنثی کردن فتنه، گفت: ۹ دی روز اسلام و بصیرت است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی بیان داشت: 9 دی روز اسلام و بصیرت است.

وی با بیان اینکه خلق حماسه 9 دی یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است، افزود: اگر یک قدم در مقابل استکبار کوتاه بیاییم در دنیا و آخرت ذلیل خواهیم شد.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: در 9 دی 88 ملت ایران اسلامی با حضور به موقع خویش به میدان آمدند و با دفاع از آرمان های انقلاب دشمنان ضد انقلاب داخلی و فتنه گران را مأیوس کردند.

وی بر ضرورت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: امروز نیز ملت ایران اسلامی با حضور خود در مراسم 9 دی پایبندی به انقلاب و آرمان های آن و حرکت در مسیر ولایت و رهبری را باری دیگر به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت مردم خار چشم دشمنان انقلاب بوده و این حضور سبب مأیوس شدن دشمنان و خنثی شدن هجمه های آنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش سرنوشت سازی در کشور دارد.

حجت الاسلام طهماسبی یادآور شد: ما هرچه داریم به برکت ولایت است، برخی الان می خواهند دوقطبی سازی کنند، بایستی مجلس انقلابی و نترس روی کار بیاید که در خط حضرت آقا باشد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات