۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۲۶۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی ایران بود

فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی ایران بود
نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و ملت ایران بود گفت: سال ۸۸ در اوج اقتدار عده‌ای در مقابل نظام اسلامی ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ظهر امروز در جمع مردم بیرجند به مناسبت روز 9 دی اظهار داشت: باید وضعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان را بررسی کنید و ببینید وضعیت ما در دنیا چگونه بوده و به کجا رسیده است.

وی گفت: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه پیروز شد که این پیروزی حزب الله به نفع جبهه مقاومت و به ضرر استکبار جهانی بوده است و در غزه نیز حکومت اسرائیل شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: قبل از پیروزی حزب الله و مردم غزه، دشمنان ایران را تهدید نظامی می‌کردند و در سال 87 گرایش‌ها عوض شد و حتی رئیس جمهور آمریکا خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشت و از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و بیان کرد ایران یک قدرت بوده و باید در مباحث بین الملل روی قدرت ایران حساب باز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی تصریح کرد: در انتخابات سال 88 بیش از 85 درصد مردم که شرایط رای دادن داشتند پای صندوق‌های رای آمدند و این در دنیا بی سابقه و کم نظیر بوده است و بهترین زمان بود که حرف خود را در دنیا بزنیم.

وی با بیان اینکه فتنه 88 بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و ملت ایران بود ادامه داد: سال 88 در اوج اقتدار عده‌ای در مقابل نظام اسلامی ایستادند و پشت صحنه در دست دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 دشمنان در اسراییل جمع شدند برای اینکه علیه ایران اسلامی برنانه ریزی کنند و تصور کردن با رحلت امام همه چیز تمام است ولی وقتی دشمنان جمعیت عظیم مردم در تشییع پیکر امام دیدند و مجلس خبرگان رهبری نیز در 14 خرداد ماه 68 در فضایی آرام رهبر آینده کشور را انتخاب کرد بسیار مایوس و ناامید شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اظهار کرد: دشمنان برای نظام اسلامی ایران خواب‌های آشفته دیده بودند و تصمیم گرفتند طرح  2020 را تصویب کنند که تا 30 سال آینده یعنی امسال هر 10 سال یک فتنه شکل دهند و نظام ایران را از بین ببرند.

وی افزود: نخستین فتنه دشمنان که خطرناک بود نیز در سال 78 ایجاد شد اما وجود ولایت فقیه و حضور پررنگ و با بصیرت ملت ایران فتنه را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: نقشه بعدی دشمنان نیز فتنه 88 بود و آمریکایی‌ها بیان کردند که سال‌ها روی این موضوع کار کردیم تا میوه این حرکت در سال 88 بچینیم و متاسفانه برخی نادانسته و برخی عمداً گرفتار این دام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه تقلب در فتنه 88 رمز آشوب و اغتشاش بود، بیان کرد: آمریکا طی چهل سال انقلاب اسلامی به صورت علنی از اغتشاشگران حمایت می‌کند و امروز اگر آمریکا دم از مذاکره می‌زند به دلیل نیازمندی به ایران است.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان در فتنه‌ها نیز فاصله انداختن بین ملت ایران و مسیر شهدا و رهبری است اما در این زمینه هم با شکست مواجه شدند و آن‌ها تصور کردند با تحریم‌ها می‌توانند نظام اسلامی را از پای در بیاورند که در این زمینه موفق نبودند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات