۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۳۲۶۶۰
آیت الله رجبی:

حضور به هنگام مردم در صحنه های مختلف صیانت کننده نظام اسلامی است

حضور به هنگام مردم در صحنه های مختلف صیانت کننده نظام اسلامی است
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تأکید کرد که ملت ایران علیرغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها و مشکلات، مقتدرانه و با استقامت و مقاومت پای انقلاب ایستاده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در حاشیه تجمع و راهپیمایی گرامیداشت حماسه 9 دی در قم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نظام اسلامی وابسته و متکی به آرای مردم است، گفت: مردم مؤمن و متدین پشتوانه نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در عرصه های مختلف از نظام حمایت و پشتیبانی می کنند، اظهار داشت: دشمنان هرگاه حضور پرشور و انقلابی مردم در حمایت از نظام را مشاهده می کنند مواضعشان تغییر می کند.

آیت الله رجبی با بیان اینکه حضور به موقع ملت تضمین کننده صیانت از نظام بوده و نشانه اقتدار کشور است، عنوان کرد: حضور  حماسی مردم در صحنه به دشمن این پیام را مخابره می کند که ملت ایران علیرغم همه توطئه ها و تحریم ها و مشکلات مقتدرانه و با استقامت و مقاومت پای انقلاب ایستاده است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ملت های مستضعف و محروم از حضور انقلابی ایران در میادین مختلف درس مقاومت می گیرند، عنوان کرد: این حضور گسترده بارقه امیدی در دل ملت های مستضعف و رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تجمعاتی همچون گرامیداشت 9 دی سبب تقویت وحدت در جامعه می شود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت حماسه 9 دی به منزله تجدید عهد با ولایت است.

آیت الله رجبی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی یکی از نعمت های بزرگ الهی است، ادامه داد: حضور مردم در تجمعات انقلابی از انحراف امت اسلامی جلوگیری کرده، شکوه و عظمت نظام را افزایش می دهد و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه بین الملل ارتقا می بخشد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات