۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۲۵۸۴
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

مردم با حضور حماسی در بزرگداشت ۹ دی بر تبلیغات دروغ دشمن خط بطلان می‌کشند

مردم با حضور حماسی در بزرگداشت ۹ دی بر تبلیغات دروغ دشمن خط بطلان می‌کشند
نماینده خبرگان با بیان این که ملت ایران وفادار به انقلاب و رهبری هستند، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه خط بطلانی بر تبلیغات دشمن است.

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم 9 دی گفت: مردم با حضور در صحنه به دشمنان اعلام می کنند که آگاه و بصیر هستند.

وی افزود: در سال 88 جریانی به مدت چند ماه کشور را ملتهب کرده بود و مردم به موقع به مقابله با آن جریان پرداختند و فراموش نکردند که چه خسارت هایی از جانب آنان به کشور وارد شده است، مردم عوامل فتنه را به خوبی می شناسند و برای مقابله با جریان مفسده آمیز فتنه انگیزان آماده هستند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که حضور انقلابی مردم ایران در راهپیمایی 9 دی به ویژه در تهران اعلام آمادگی ملت برای مقابله با مفسده گران و فتنه انگیزان داخلی و خارجی است، اظهار داشت: همه کسانی که عرق دینی، ملی و انقلابی دارند باید در مراسم 9 دی شرکت کنند.

وی ادامه داد: اخیرا در آبان ماه شاهد بودیم که دشمنان بار دیگر وارد عمل شدند اما شکست مفتضحانه ای خوردند و برای پنجشنبه هفته گذشته برنامه ریزی های مختلف و تهدیدها کردند اما با عنایت الهی باز هم ناکام ماندند و بیداری و آگاهی مردم اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان نداد.

آیت الله عالمی با بیان این که ملت ایران همچنان وفادار به انقلاب و رهبری هستند، ابراز داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه خط بطلانی بر تبلیغات دشمن به ویژه در چند ماه گذشته است.

محمد قمین
ارسال نظرات