۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۳۲۳۱۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با رسا:

حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی دشمنان را از فتنه انگیزی ناتوان می‌کند

حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی دشمنان را از فتنه انگیزی ناتوان می‌کند
عضو جامعه مدرسین تأکید کرد که فراست و مدیریت قاطع رهبری و بصیرت و هوشمندی ملت دو عامل مهم خنثی سازی فتنه ها و توطئه ها و دو عنصر مهم پیشبرد انقلاب و عبور از بحران ها است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور حماسی و پر شور مردم در حماسه نهم دی گفت: حماسه ایمانی و انقلابی مردم با فراست و با بصیرت ایران در 9 دی 88 در کور کردن چشم فتنه و صیانت از امنیت کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و حفظ دستاوردهای ارزشمند خون مقدس شهیدان و نصرت و یاری رهبری نقطه عطفی است که هیچگاه نباید فراموش شود.

وی ادامه داد: در 9 دی ماه سال 88 بصیرت انقلابی ملت و حضور هوشمندانه و به هنگام در میدان برای دفاع از انقلاب و مدیریت حکیمانه و با فراست رهبر معظم انقلاب از مهم ترین عوامل خنثی سازی توطئه پیچیده دشمن بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: امروز برای صیانت از امنیت کشور و عبور از گردنه های تند سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ادامه راه تا به قله های بلند عزت و سرافرازی باید پیوستگی میان امت و امام را حفظ کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: امروز باید عواملی که دانسته و ندانسته از ناحیه دشمنان توطئه گر و بعضاً دوستان نادان که در تلاش هستند رابطه میان امام و امت را مخدوش، سرد و یا سست کنند شناسایی و رسوا شود.

وی اضافه کرد: از نمونه های بارز بصیرت ملی و فراست رهبری و پیوند میان امام و امت که باعث خلق حماسه ای دیگر و خنثی سازی مکر و توطئه دشمن شد واکنش مردم در حوادث ناگوار و تأمل برانگیز آبان ماه امسال بود که شایسته است ریشه های پیدایش این حادثه و یا غائله از ضعف مدیریت و سوء مدیریت و یا احتمالا هدفمند بودن آن توسط برخی غافلان، جاهلان، نا اهلان و یا نفوذی ها در داخل و موج سواری معاندان و دشمنان و تحریک و فتنه انگیزی دشمنان انقلاب از سوی دیگر به درستی روشن شده و به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه فراست رهبری و بصیرت ملی در خنثی سازی توطئه های آبان ماه به داد کشور و ملت و نظام و انقلاب رسید، گفت: در سالروز حماسه نهم دی حضور انقلابی و گسترده اقشار مختلف کشور دشمنان را مأیوس و ناکام و ایادی آن ها را از توطئه گری ناتوان می کند.

وی در پایان تأکید کرد: فراست و مدیریت قاطع رهبری و بصیرت و هوشمندی ملت دو عامل مهم خنثی سازی فتنه ها و توطئه ها و دو عنصر مهم پیشبرد انقلاب و عبور از بحران ها است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
احسنت
0
0