۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۳۲۶۶۷
حماسه به‌یاد ماندنی کُردها در ۹ دی؛

طنین «مرگ بر فتنه‌گر» در دیار وحدت ایران زمین

طنین «مرگ بر فتنه‌گر» در دیار وحدت ایران زمین
امروز مردم شیعه و سنی همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان کردستان بصیرت و میثاق امت با ولایت را در راهپیمایی یوم‌الله ماندگار ۹ دی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

امروز مردم بصیر، متدین و ولایتمدار استان کردستان همزمان با سراسر کشور گرد هم آمده تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی در حماسه 9 دی حضور و یکدل و یکصدا برائت خود را از فتنه و فتنه‌گران ابراز کرده و مشت محکمی بر دهان سران فتنه و یاوه‌گویان بزنند.

حرکت مردمی 9 دی در سندج از ساعت (9:30) در سالن آزادی سنندج با حضور پرشور و تجمع مردمی آغاز شده تا حماسه‌ای دیگر همزمان با 9 دی در این خطه از سرزمین رقم بخورد.

کُردهای غیور و قهرمان با حضور در راهپیمایی بزرگ 9 دی و سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کرده و بار دیگر جنایت سران فتنه در سال 88 را محکوم کردند.

 امسال نیز مردم کردستان همانند سالیان گذشته مردم همه شهرستان‌ها با حضور شکوهمند در مراسم سالروز حماسه تاریخی 9 دی، خیانت‌ها و اهانت‌های وقیحانه سران فتنه 88 را محکوم کرده و بار دیگر پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبری الهی و پیامبرگونه «امام خامنه‌ای» به دشمنان قسم‌خورده نظام و فتنه‌گران نشان دادند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات