۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۶۸۷
باحضور رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها؛

مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی برگزار می شود

مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی برگزار می شود
بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در مراسمی باحضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مشهد مقدس آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اعلام این خبر گفت: اولین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی شامل بیش از 500زوج دانشجو فردا دهم دیماه وارد مشهد می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آمادگی کامل بخش های مختلف اجرایی، فرهنگی، فنی و پشتیبانی این ستاد برای میزبانی از زوج های دانشجو خبر داد و اظهار کرد: زوج های دانشجو طی سه روز و دو شب اقامت رایگان خود در مشهد از برنامه مختلف معنوی، آموزشی و فرهنگی بهره مند می شوند.

غلامی مقدم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 14هزار زوج دانشجو و 130 زوج استاد دانشگاه برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) ثبت نام کرده اند، افزود: استان های تهران، اصفهان و یزد بیشترین آمار ثبت نام را دارند.

گفتنی است بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تابهشت) از دهم دی تا پایان اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

علاقمندان می توانند تا پایان دیماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا امور فرهنگی برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات