۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۲۶۸۸
با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار؛

حماسه‌ای دیگر به مناسبت یوم الله ۹ دی در پایتخت ایران رقم خورد

حماسه‌ای دیگر به مناسبت یوم الله ۹ دی در پایتخت ایران رقم خورد
مردم ولایتمدار و انقلابی تهران در سالروز حماسه تاریخی ۹ دی با تجمع در میدان امام حسین(ع) حماسه عاشورایی و بصیرتی دیگری را در این روز خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی تهران در سالروز حماسه تاریخی ۹ دی سال 88 با تجمع در میدان امام حسین(ع) حماسه عاشورایی و بصیرتی دیگری را در این روز به یادماندنی خلق کردند.

براساس این گزارش، مردم انقلابی و بصیر تهران پیش از آغاز مراسم در جایگاه آیینی میدان امام حسین (ع) حاضر شدند تا با حمایت از ولایت و انقلاب حماسه ای دیگر در ۹ دی سال ۹۸ رقم بزنند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر منافق داخلی انزجار و نفرت خود را از دشمنان مستکبر و در راس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خبیث اعلام کردند.

مردم امروز با حضور پر شورشان نشان دادند هرگز فریب توطئه های دشمنان بخصوص منافقان داخلی که با موج سواری از مطالبات به حق مردم قصد ناامن ساختن کشور را دارند نمی خوردند و سختی ها و دشواری ها هرگز نمی تواند اراده فولادین این ملت را سست کند.

یادآور می شود این مراسم با پس از مداحی و اجرای اشعار انقلابی توسط احمد بابایی و محمد حسین طاهری حاضران از سخنرانی حجت‌ الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی بهره مند خواهند شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات