۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۳۲۵۸۷
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی:

مسؤولان اشرافی هرگز نمی‌توانند مدافع حقوق ملت و انقلاب باشند

مسؤولان اشرافی هرگز نمی‌توانند مدافع حقوق ملت و انقلاب باشند
آیت الله صدیقی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یادآور دسیسه جنگ جمل بود، گفت: مسؤولان اشرافی هرگز نمی‌توانند مدافع حقوق ملت و انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مومن با بصیرت است، قدر فرصت ها را می داند و شکر آن را به جای می آورد.

وی با بیان اینکه 9 دی فرصت و یادآور نعمت امنیت است، ادامه داد: پاسداری از این نعمت وظیفه همگانی است.

آیت الله صدیقی با استناد به آیات الهی، ابراز کرد: قرآن کریم به حوادث بعد از رحلت رسول خدا(ص) چون گرفتار شدن مسلمانان در شبهه و مرتد و ضد انقلاب توحیدی شدن برخی از آنان اشاره می کند و می فرماید: خداوند به دینداری و مومن بودن شما نیازی ندارد اگر این نعمت را قدر ندانید پروردگار گروه دیگری می آورد که خداوند آنان را دوست می دارد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه بیان داشت: کسانی که به بیعت غدیر پایبند هستند و از دایره ولایت خارج نمی شوند اولین ویژگیشان آن است که خداوند آنان را دوست می دارد؛ علامت ایمان به خداوند تبعیت از رهبر الهی است.

وی توحید محوری را از ویژگی های مهم امت برگزیده خداوند بیان کرد و گفت: امت توحید محور با جان و مالشان از اسلام محافظت می کنند.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه امت برگزیده الهی اهل جهاد اکبر و مبارزه با خواسته های هوای نفسانی است، اظهار داشت: در جهاد اکبر انسان باید به گونه ای بندگی خداوند را به جای آورد که حجاب های دنیوی از مقابل چشمان او کنار رفته و اسماء و صفات الهی را مشاهده کند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه امت برگزیده اهل مبارزه با رذائل اخلاقی است، عنوان کرد: دشمن شناسی و مبارزه با توطئه دشمنان از دیگر ویژگی این امت به شمار می رود؛ مومن هرگز از دشمن غفلت نمی کند.

وی ادامه داد: مواضع امت برگزیده هرگز در مقابل ناتوی فرهنگی و خبری دشمنان که قصد تحریک و شورش برخی نفوس را علیه اسلام و انقلاب دارند، تغییر نمی کند.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه خداوند مومنان را در سختی ها و فتنه ها آزمایش می کند تا درجه ایمان آنان مشخص شود، گفت: 40 سال است که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و از همان روزهای نخست انقلاب مورد تاخت و تاز قدرت های بزرگ قرار گرفت زیرا انقلاب اسلامی نخستین نظامی بود که در برابر بلوک شرق و غرب ایستاد و شعار «نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی» سر داد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: انقلاب اسلامی در این سالها ثابت کرد می تواند در اوج استقلال و آزادی بدون اینکه وابسته و ذلیل کشورهای مستکبر باشد در عرصه های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی و غیره رشد کند و با ابرقدرتهای جهانی رقابت داشته باشد.

وی با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان، عنوان کرد: دشمنان در طول این 40 سال فتنه های مختلفی را علیه ملت ایران طراحی و اجرا کردند در تمامی فتنه ها بخصوص در فتنه 88 ملت شاهد دست خدا در آستین رهبر معظم انقلاب بودند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: در این فتنه همه دشمنان وارد میدان شدند و به بهانه تقلب اقدام به دو قطبی ساختن جامعه کردند و فتنه گران کتاب قرآن کریم و پرچم امام حسین(ع) را همانند یزیدیان که در روز عاشورا با شعار الله اکبر سر مبارک حضرت را از تن جدا کردند با همین شعار به آتش کشیدند؛ خداوند خودش چهره واقعی آنان را برای مردم رسوا ساخت.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه حمایت از فلسطین امنیت منطقه را تضمین می کند، گفت: اسرائیل برای اینکه منطقه را ناامن کند سرزمین فلسطین را اشغال کرد و امام راحل این را خوب فهمیدند برای همین جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس را نام نهادند و همین گروه فتنه گر سال 88 شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند و با فریب و نیرنگ امنیت جامعه را نشانه رفتند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 سرآغاز جنگ داخلی و ناامنی همیشگی در کشور بود، اظهار داشت: ملت عاشورایی با حضور خودشان در روز 9 دی این فتنه را خنثی کردند. در انقلاب سبز که از سال 84 توسط آمریکایی ها کلید خورد کسانی وارد میدان شدند که فکرش را هم نمی کردیم در اصل فتنه 88 جنگ جمل بود زیرا دشمن در این فتنه مقدسات را در مقابل انقلاب قرار داد.

آیت الله صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب رهبری دارد که اگر زندگی ایشان را جمع کنند یک وانت کمتر می شود اما زندگی اشرافی سردمداران فتنه گران 88 آیا قابل مقایسه با زندگی رهبر انقلاب هست؟ آیا کسانی که در اشرافیت غوطه ور هستند می توانند مدافع حقوق ملت و انقلاب باشند اینجا است که بصیرت مردم را می طلبد تا فریب نیرنگ ها و شعارهای بی پایه و اساس را نخورند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات