۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۶۳۲۵۴۵
اسقف اعظم کلیسای شرق آشور:

رهبر انقلاب نگاه پدرانه ای نسبت به پیروان ادیان دارند

رهبر انقلاب نگاه پدرانه ای نسبت به پیروان ادیان دارند
اسقف بنیامین با بیان اینکه رهبر انقلاب نگاه پدرانه ای نسبت به پیروان ادیان دارند، گفت: پیروان ادیان ایرانی در صلح و امنیت زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسقف گریگوریس نرسیسان، امروز در چشن ولادت حضرت عیسی(ع) که با حضور دانشجویان ارمنی در مجتمع ولی عصر برگزار شد، گفت: نور هدایت و ملکوت را می توان در ایران مشاهده کرد.

وی افزود: در ایران مریدان تمام ادیان آسمانی می توانند در کنار یکدیگر با صلح و رضایتمندی زندگی کنند و این شاخصه مهم ملت ایران است.

اسقف نرسیسان به شفا دادن و زنده کردن مردگان به دست حضرت عیسی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت عیسی(ع) با این کار ملکوت الهی را در زمین متجلی می ساخت و ایشان می فرمود: ملکوت در میان شما مردم است.

این کشیش مسیحی با تاکید بر تقویت مودت و برقراری صلح و امنیت، اظهار داشت: ایران سرزمین و مبلغ صلح در میان اقوام و ادیان مختلف است.

همچنین در ادامه اسقف مارنرسی بنیامین اسقف اعظم کلیسای شرق آشور، گفت: رهبر انقلاب نگاه پدرانه ای نسبت به ادیان و پیروان آن دارند و این مهم را می توان در دیدارهایی که معظم له از خانواده شهدای غیر مسلمان داشتند مشاهده کرد.

اسقف بنیامین مهمترین پیام دین مسیحیت را صلح و محبت بیان کرد و ادامه داد: همه ادیان و اقوام ایرانی می توانند با حفظ هویت خودشان در نهایت صلح و امنیت کنار یکدیگر زندگی کنند و این شاخصه مهمی است که باید حفظ شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات