۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۴۳۷

دعوت مردم «معمولان» از حجت‌الاسلام قمی برای انتقال مشکلاتشان به رهبر انقلاب

دعوت مردم «معمولان» از حجت‌الاسلام قمی برای انتقال مشکلاتشان به رهبر انقلاب
گروه‌های مختلف مردمی شهر سیل‌زده معمولان از حجت‌الاسلام والمسلمین قمی برای مشاهده وضعیت شهر و انتقال مشکلاتشان به رهبر انقلاب دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بارندگی‌ چند ماه پیش در استان لرستان، باعث شد تا خسارات زیادی به زیرساخت‎ها، ابنیه، ساختمان‎ها و مراکز مختلف در شهرهای معمولان، پل‌دختر، خرم‎آباد، دورود و بروجرد وارد شود. اما گویا امروز با اینکه چندین ماه از وقوع این سیلاب سهمگین در استان می‌گذرد، روند بازسازی‌ها همچنان کند است و بسیاری از وعده‌های مسئولان هنوز عملیاتی نشده است.

این در حالی است که با شروع بارش‌های پاییزی و وقوع سیل، خسارت‌ها و نگرانی‌های مردم مجددا قوت گرفته است. بر همین اساس گروه‌های مختلف مردمی شهر سیل‌زده معمولان استان لرستان، از حجت‌الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، برای مشاهده وضعیت شهر و انتقال مشکلاتشان به رهبر انقلاب در قالب نامه‌ای امضا شده توسط مردم این شهر دعوت کردند.

در این نامه که به امضای کشاورزان و اهالی مختلف شهر معمولان رسیده است، آمده: «اینجانبان اهالی شهر معمولان و استان لرستان بدین وسیله از حضرتعالی که منتسب به رهبر معظم انقلاب هستید و با دغدغه‌مندی در روزهای آغازین پس از سیل، در شهر معمولان حضور یافتید دعوت می‌نماییم به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب ضمن تشریف‌فرمایی به شهر معمولان از نزدیک در جریان مشکلات این شهر قرار گرفته، لطف بفرمایید این موارد را به محضر حضرت آقا منعکس بفرمایید»./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات