۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۵۵۰
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

آموزش و پرورش مردم را به پذیرش فرهنگ غرب دعوت می کند

آموزش و پرورش مردم را به پذیرش فرهنگ غرب دعوت می کند
رییس ستاد اقامه نماز بحران بی هویتی و پوچی را سوغات غرب دانست و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش مردم را به پذیرش فرهنگ غرب دعوت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز، امروز در دانشگاه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در احکام شرعی چنین آمده اگر یک سگ شکاری حیوانی را شکار کند و نزد صاحبش بیاورد آن شکار حلال است اما این حکم برای سایر سگان جاری نیست.

وی در ادامه به پیام این حکم اشاره کرد و افزود: این حکم بیانگر ارزشمند بودن علم است؛ بنابراین اگر سگی آموزش داده شود آن حیوان قیمتی می شود و خرید و فروش او حلال است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ادامه داد: بنده نمی دانم چرا برخی افراد تصور می کنند اگر سگ در خانه داشته باشند در زمره روشنفکران به شمار می آیند در حالی که اگر همین افراد عقلی و علمی فکر کنند درباره سگ تحقیق داشته باشند سگ در منزل نگهداری نمی کنند.

رییس ستاد اقامه نماز با ابراز تاسف از مبتلا شدگان به عارضه بی هویتی و پوچی، اظهار داشت: متاسفانه امروز بسیاری از مراکز بخصوص آموزش و پرورش افراد را به سمتی هدایت می کنند که پذیرای فرهنگ غربی باشند.

وی درباره اهمیت علم، گفت: علم به قدری ارزشمند است که خداوند پیامبری را صد سال می میراند و زنده می کند تا مرگ و زنده شدن روز قیامت را درک کند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با تاکید بر اینکه انسان نباید خودش را با خداوند قیاس کند، عنوان داشت: خداوند بر انجام هر کاری توانا و به همه امور آگاه است بنابراین کسی نمی تواند برای غیبت امام زمان(عج) شبهه وارد کند.

رییس ستاد اقامه نماز با تاکید بر اینکه فعل حرام نباید به فرهنگ تبدیل شود، بیان کرد: عمل منکر باید تحقیر شود تا مجرم فضایی برای انجام جرم پیدا نکند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات