۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۲۷۴۴
حجت الاسلام جنتی:

باید گفتمان تبلیغی واحد در میان همه دستگاه های تبلیغی کشور شکل گیرد

باید گفتمان تبلیغی واحد در میان همه دستگاه های تبلیغی کشور شکل گیرد
استاد حوزه با اشاره به ضرورت شکل گیری گفتمان تبلیغی واحد براساس نگاه های واقع بینانه به دین در میان دستگاه های تبلیغی، گفت: محتواهای تبلیغی بایدبه گفتمان واحد تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جنتی معاون شبکه فارغ التحصیلان مؤسسه خطابه امیر بیان امشب در همایش «گفتمان تبلیغی فاطمیه» که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به وظایف طلاب در شرایط کنونی جامعه گفت: طلاب در جریان انقلاب اسلامی با حرکت های تبلیغی اثرگذار واقع می شدند، بنابراین امروز نیز ما باید گفتمان انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط کشور منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید گفتمان تبلیغی واحد شکل بگیرد، ادامه داد: امروز محتواهای تبلیغی خوب باید به یک گفتمان تبلیغی واحد تبدیل شود؛ همه تشکل ها و دستگاه ها و جریانات تبلیغی باید در یک مسیر واحد قرار بگیرند و به صورت یکپارچه عمل کنند.

حجت الاسلام جنتی تأکید کرد: امروز همه دستگاه های تبلیغی باید طبق رهنمودهای رهبری نقطه ای واحد را هدف بگیرند و برای رسیدن به آن هدف حرکت های تبلیغی داشته باشند؛ امروز مناسبت های مختلفی همچون فاطمیه، دهه فجر و انتخابات پیش روی ما قرار دارد و باید با گفتمانی واحد هدفی مشخص را معین کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: خانواده، بصیرت افزایی، انتخاب از روی بصیرت و آگاهی، عواقب انتخاب ها، ولایتمداری و مواردی از این دست از جمله موضوعاتی است که باید به صورت واحد به آن بپردازیم.

وی بر ضرورت شکل گیری گفتمان تبلیغی واحد بر اساس نگاه های واقع بینانه به دین در میان دستگاه های تبلیغی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: اگر گفتمان و ادبیات تبلیغی خود را بر نگاه های واقع بینانه معطوف کنیم بدون شک سطح ولایتمداری مردم افزایش یافته و مشکلات جامعه از بین خواهد رفت./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات