۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۳۲۷۴۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا:

طلاب شاخصه نفوذی ها و نقش لیبرالی آنان را در جامعه تبیین کنند

طلاب شاخصه نفوذی ها و نقش لیبرالی آنان را در جامعه تبیین کنند
حجت الاسلام شاه جعفری با بیان اینکه شاخصه نفوذی ها و نقش لیبرالی آنان در جامعه تبیین شود، گفت: میزان تبعیت از ولایت اندازه بصیرت هر شخص را مشخص می کند.

حجت الاسلام غلامرضا شاه جعفری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حماسه 9دی فضای غبارآلود فتنه را کنار زد و حق را آشکار ساخت، گفت: حماسه 9 دی سالروز بصیرت امت و میثاق با امام است.

وی با اشاره به اینکه مردم با خلق حماسه 9 دی آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: ملت با خلق حماسه 9 دی دنیا را متحیر و مبهوت کردند.

حجت الاسلام شاه جعفری با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 از عناصر نفوذی داخلی که از سطوح بالای کشوری محسوب می شدند استفاده کرد، اظهار داشت: مردم باید بدانند در راس فتنه 88 چه کسانی قرار داشتند؟! زیرا بدون وجود عناصر داخلی اهداف فتنه تا این حد پیش نمی رفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا(ع) تقابل اسلام با استکبار را مهمترین پیام انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: روحیه استکبار ستیزی باید در جامعه تقویت و حفظ شود و 9 دی روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران بود.

وی افزود: رهبر انقلاب می فرمایند: خیلی ها تلاش می کنند 9 دی فراموش شود همانگونه که یزیدیان خواستند عاشورا بر سر زبان ها نباشد؛ سال 88 جوانان نسل سوم انقلاب سیلی محکمی بر صورت استکبار و ایادی فتنه گر داخلی زدند و این نشان از بصیرت آنان داشت.

حجت الاسلام شاه جعفری نداشتن بصیرت را به نابینایی تشبیه کرد و گفت: امروز انسان های مومن و با ایمان در دنیا کم نیستند که دوست دارند انقلابی همچون انقلاب جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازند اراده آن را هم دارند اما چون بصیرت و قدرت تحلیل ندارند نمی توانند این کار را به انجام برسانند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا(ع) با بیان اینکه میزان تبعیت از ولایت اندازه بصیرت هر شخص را مشخص می کند، عنوان کرد: حل مشکلات کشور در سایه تبیعت از ولایت و تقویت ایمان میسر می شود و این نیازمند بصیرت است و طلاب وظیفه دارند این بصیرت را به مردم انتقال داده و عناصر نفوذی که بعضا خود را انقلابی معرفی می کنند شناسایی و معرفی کنند.

وی افزود: فتنه گران و آشوب گران یا نفوذیان دشمن هستند یا افرادی‌اند که در برابر هجمه تبلیغات عظیم دشمن مسیر را گم کرده و می خواهند به گونه ای جلوه دهند گویی مردم ایران از انقلاب و مسیر خود برگشته و خسته شدند در حالی که چنین نیست.

حجت الاسلام شاه جعفری معرفی شاخصه های نفوذیان و نقش لیبرالی آنان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم اگر ویژگی نفوذیان و لیبرال ها را بشناسند احساس تکلیف کرده و اجازه نمی دهند آنان به اهداف شومشان دست یابند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات