۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۷۵۹
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

۹ دی نمایش پیروزی ملت ایران در آزمون ولایتمداری بود

۹ دی نمایش پیروزی ملت ایران در آزمون ولایتمداری بود
حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه دامنه فتنه ۸۸ از جنگ احزاب نیز گسترده‌تر و عمیق‌تر بود، گفت: ۹ دی نمایش پیروزی ملت ایران در آزمون ولایتمداری بود.

حجت الاسلام والمسملین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه 9 دی از روزهای یوم الله تاریخ انقلاب است، گفت: 9 دی نمایش پیروزی ملت ایران در آزمون ولایتمداری بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه 88 با تمام قوا به میدان آمده بودند، ادامه داد: در فتنه 88 ضدانقلاب، کافر، منافق، مستکبران و نفوذیان داخلی به میدان آمدند تا انقلاب را نابود کنند و می توان گفت دامنه فتنه 88 از جنگ احزاب نیز گسترده تر و عمیق تر بود.

حجت الاسلام والمسملین بدری با اشاره به اینکه فتنه 88 خیانت به ملت بود، ابراز داشت: نفوذیان داخلی با خیانت به ملت خواستار نابودی انقلاب و نظام بودند که این توطئه آنان با عنایت و معجزه الهی با شکست روبرو شد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) با اشاره به اینکه حق و باطل در فتنه 88 در هم آمیخته شد و برخی نمی توانستند حق را از باطل تشخیص دهند، اظهار داشت: اما مردم با بصیرت و آگاهی معیار تشخیص حق و باطل را به درستی درک کردند و 9 دی همچون سیلی خروشان وارد میدان شدند و حق را آشکار و باطل را نابود کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی سیاسیون در فتنه 88 مردود شدند، گفت: طبق صریح روایات؛ خداوند دشمنان را از احمق ها آفریده است، در فتنه 88 دشمنان با حمله به مقدسات مردم و آتش زدن قرآن کریم وجهه پوشیده و پنهان خود را نشان دادند و مردم توانستند در 9 دی که یک حرکت بدون تبلیغات بود آتش فتنه را خاموش کنند.

حجت الاسلام والمسملین بدری با تاکید بر اینکه 9 دی حماسه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ ایران است، ابراز کرد: کسانی 9 دی آمدند که ولایتمدار بودند حتی در میان شرکت کنندگان افرادی بودند که چهره به ظاهر مذهبی و یا حجاب کامل نداشتند اما شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر می دادند؛ ملت ایران مردمی ولایی و انقلابی هستند و هرگز تسلیم دشمنان بخصوص آمریکا شیطان بزرگ نمی شوند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات