۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۳۲۸۹۸
رئیس بسیج جامعه زنان:

زنان شهیده الگوی جوامع بشری هستند

زنان شهیده الگوی جوامع بشری هستند
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان شهیده الگوی جوامع بشری هستند و حرکت آنها الهام‌بخش برای کل دنیا است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مینو اصلانی صبح امروز در اجلاسیه 22 شهیده زن ایثارگر استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: ایثار و فداکاری حضرت زینب(س) درس بزرگی برای امروز بانوان ایرانی است که با تاسی از آن به دفاع از انقلاب و ارزش‌های والای آن بپردازند.

وی با بیان اینکه غرب دنبال زمینی کردن سطح زندگی بانوان ایران است افزود: اگر روزی یکی از توطئه‌های دستگاه اموی، زمینی کردن سطح زندگی مردم دوران خودشان بوده امروز هم می‌بینیم که در غرب و با یک فرهنگ وارداتی به‌دنبال زمینی کردن سطح زندگی بانوان ایران هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور از رنگ خدایی شدن زندگی زنان ایرانی خبر داد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا، زندگی زنان کشورمان را از حالت زمینی به رنگ خدایی و الهی تبدیل کرد.

اصلانی نقش شهدا و به‌ویژه شهدای زن در مسیر حق و مبارزه با استعمار و استکبار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مراسم شهدا را تکرار یک موضوع نمی‌دانیم بلکه زمینه‌ای است که حیات طیبه و الهی شهدا را به جامعه منتقل و نقش شهدا و به‌ویژه شهدای زن در مسیر حق و مبارزه با استعمار و استکبار را مجدد یادآور شویم.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی بدون سلام در مقابل دشمنان می‌ایستند عنوان کرد: دفاع زنان ایرانی در مقابل دشمنان انقلاب در حالی رقم خورده که بدون سلاح و با یک عظمت روحی در مقابل دشمنان می‌ایستند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد: پیام مقاومت امروز زنان ایرانی در دنیا مخابره شده و اگر جنبش‌های عفیفانه در سطح دینا در حال رقم خوردن است به تاسی از همین پیام زنان مسلمان ایرانی است.

اصلانی اظهار داشت: مسیر زنان مسلمان ایرانی به حق است و نیاز است که این وضعیت رسالت ما را برای حفظ و توسعه‌ای شرایط بیشترو سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اجلاسیه زنان شهید استان بوشهر گفت: پیام این اجلاسیه‌ها این است که بتوانیم رشادت‌های زنان ایرانی را به دنیا اعلام و گفتمان مقاومت با محوریت زنان مسلمان ایرانی را جایگزین انواع گفتمان‌هایی کنیم که تاریخ مصرف آنها در جهان به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زنان ایرانی در همه عرصه‌های تربیتی و دشمن‌ستیزی نقش بی‌بدیلی دارند گفت: زنان شهیده الگوی جوامع بشری هستند و حرکت آنها الهام‌بخش برای کل دنیا است.

وی با تاکید بر توجه به فرهنگ عفاف و حجاب تصریح کرد: عفاف و حجاب نیاز امروز جهان است که در ایران قانونی در این زمینه شکل گرفته و نیاز است که بیشتر به این قانون مترقی توجه کنیم.

اصلانی با بیان اینکه باید در راستای اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب که نیاز روز دنیاست توجه بیشتر کنیم افزود: این نوع نگاه عین توجه به اجرایی شدن مسیر ولایت و اجرایی شدن گفتمان دوم انقلاب تلاش کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات