۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۳۲۶۶۲
آیت‌الله خاتمی:

مدیریت آتش کشیدن کنسولگری ایران در ‌عراق را آمریکا ‌برعهده داشت‌

مدیریت آتش کشیدن کنسولگری ایران در ‌عراق را آمریکا ‌برعهده داشت‌
امام جمعه موقت تهران گفت: به آتش کشیدن کنسولگری ایران در خاک عراق تظاهرات نیست بلکه آشوب و اغتشاشی است که آمریکا مدیریت آن بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش ازظهر امروز در تجمع بصیرتی 9 دی در مصلی جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی این روز را یادآور ناکام ماندن ترفند فتنه‌گران دانست و اظهار داشت: فتنه‌‌گران 8 ماه کشور را در التهاب نگه داشتند و فعالیت ویژه‌ای برای بیگانگان و دشمنان می‌کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فتنه‌ 1388 با حماسه به یاد ماندنی ملت ایران خنثی شد گفت: آن روزها در کشور یک شعار که این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده جلوه می‌کرد و سبب ناامیدی دشمن شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه تمام ابعاد فتنه سال 88 بازگو نشده است خاطر نشان کرد: فتنه سال 88 مطالب فراوانی دارد که همه آن گفته نشده ولی همین بس که دشمنان برای انقلاب اسلامی برنامه ویژه‌ای برای براندازی نظام داشتند.

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه 9 دی جلوه بصیرتی ملت ایران در برابر فتنه و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: 9 دی جلوه بصیرت مردم در واکنش در برابر توطئه‌های دشمنان بود.

آیت الله سید احمد خاتمی، با اشاره به اینکه در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن انواع شیطنت‌ها علیه ایران ارائه کرده و برملا شده است گفت: ملت ایران در 40 سال گذشته با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر توطئه دشمنان افتخار آفرینی و آنان را ناکام کردند.

وی، استان بوشهر را استانی استعمارستیز دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر در عرصه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، افتخارآفرینی‌های بسیاری داشته است و این استان با داشتن سرداران بزرگی همچون شهید رئیسعلی دلواری، روحانی شجاع شهید عاشوری و دیگر شهدای گرانقدر افتخار ایران اسلامی هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه آمریکا در 2 عرصه داخلی و خارجی با امت اسلامی رویارویی داشته است تصریح کرد: در عرصه خارجی هدف آمریکا این است که خط مقاومت در منطقه از جمله لبنان، عراق، سوریه و ایران اسلامی که ام‌القرای جهان اسلام است بشکند و چراغ مقاومت را خاموش کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ایجاد خاورمیانه جدید را از اهداف خاموش کردن چراغ مقاومت در منطقه دانست و افزود: در لبنان با هدایت‌های مجاهد حزب‌الهی سید حسن نصرالله اهداف دشمنان از جمله آمریکا ناکام مانده و در سوریه خاک این کشور از دست تکفیری‌ها رها سازی شده و تنها 10 درصد خاک سوریه در دست تکفیری‌ها قرار دارد.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه جبهه مقاومت در سوریه مسلط شده است افزود: در این راستا دشمنان و اعمال آن در منطقه و جیره خواران رژیم صهیونیستی سرافکنده شده‌اند.

آیت الله سید احمد خاتمی، از توطئه عمیقی در خاک عراق توسط آمریکا خبر داد و بیان کرد: توطئه عمیقی به مدیریت آمریکا در خاک عراق به هزینه دوستان استکبار از جمله عربستان سعودی در حال اجرا است و می‌خواهند مردم عراق را سرنگون کنند تا به اهداف خود دست یابند.

وی، تبدیل تظاهرات به اغتشاشات را از برنامه‌های مهم آمریکا در خاک عراق دانست و افزود: به آتش کشیدن کنسولگری ایران در خاک عراق تظاهرات نیست بلکه آشوب و اغتشاشی است که آمریکا مدیریت آن بر عهده دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه هدف آمریکا در اغتشاش خاک عراق خاموش کردن چراغ مقاومت است گفت: در بُعد توطئه داخلی، آمریکا درصد براندازی نظام اسلامی ایران است که با کمال وقاحت این موضوع را اعلام می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی ایران دارای بنای محکمی با ستون‌های پولادین است خاطر نشان کرد: عنایات الهی، ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتدار ملت با وفا ایران و نیروهای مسلح از جمله ستون‌های محکم ایران اسلامی است که دشمن نمی‌تواند به آنها صدمه وارد کند.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه 22 بهمن امسال مردم حماسه‌ای بی‌بدیلی خلق خواهند کرد افزود: 22 بهمن امسال ملت ایران حماسه بی‌نظیری خلق می‌کنند که 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

آیت الله سید احمد خاتمی، با بیان اینکه اقتدار ملت ایران و نیروهای مسلح دشمنان را ناکام کرده است خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح پایه مستحکم دیگر انقلاب اسلامی است که ضمن توانمندی دارای بصیرت در تراز انقلاب اسلامی و نظام ایران اسلامی هستند.

وی، به عناصر ناامیدی که دشمنان در جامعه ارائه می‌کنند پرداخت و با اشاره به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانگان تصریح کرد: آنچه دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تبلیغ می‌کند در راستای بی اساس نشان دادن نظام اسلامی و ناامید کردن مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه پایان می‌رسد تصریح کرد: توطئه‌های آمریکا در 40 سال گذشته یکی پس از دیگری شکست خورده و این توطئه که اقتصاد کشور را هدف قرار داده شکست می‌خورد و مشکلات به پایان می‌رسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توطئه‌های طراحی شده دشمن را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تضعیف کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم از اهداف مهم دشمنان است که در این راستا شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانگان و فضای مجازی آنان بسیج شده‌اند تا به اعتقادات نسل جوان صدمه وارد کنند و لازم است در این عرصه مراقبت شود.

امام جمعه موقت تهران، تضعیف ارزش‌ها و نمادهای انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف دشمنان دانست و افزود: کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف مهم دشمنان است که مطرح شدن حذف نام شهدا از مکان‌ها و محافل کار دشمن و ضد انقلاب اسلامی در راستای تضعیف ارزش‌ها است.

آیت الله سید احمد خاتمی، ترویج فرهنگ ناامیدی در جامعه را از دیگر اهداف دشمنان دانست و بیان کرد: آمریکا در شیب سقوط قرار دارد و رژیم صهیونیستی نیز هر روز یک گام دیگری بر نابودی آن افزوده می‌شود تا ان‌شالله قبل از 25 سال شاهد سقوط و نابودی این رژیم باشیم.

وی، با بیان اینکه مشکلات گران‌فروشی طاقت فرسا است گفت: بخشی از این مشکلات سوء‌تدبیری مسئولان و بخشی هم کار دشمن است که می‌خواهد مردم را خسته کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ملت ایران خسته نمی‌شود بلکه دشمن را خسته می‌کند گفت: دشمن می‌خواهد مردم هیچ اعتمادی به مسئولان نکنند که باید در این راستا مسئولان مراقبت صحبت‌ها و وعده‌های خود باشند و به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شکست ابهت ستون خیمه انقلاب که همان ولایت است را از دیگر نقشه‌های دشمنان دانست و تاکید کرد: ستون ولایت در 40 سال گذشته، نظام و انقلاب را از کید و توطئه دشمنان محفوظ نگه داشته و شعار فتنه‌گران در فتنه سال 1388 مرگ بر اصل ولایت فقیه بود ولی ملت ایران در 9 دی مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادنند.

امام جمعه موقت تهران، گسترش فساد در جامعه را از دیگر نقشه‌های آمریکا علیه ملت ایران دانست و افزود: گسترش بد‌حجابی و بی‌حجابی در راستای به فساد کشاندن جوانان است که باید همگان در این عرصه مراقب باشند.

آیت الله ‌خاتمی، با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان، کنار کشیدن مردم از انقلاب اسلامی است گفت: فشار در عرصه اقتصادی با هدف کنار کشیدن مردم از انقلاب اسلامی است ولی ملت با بصیر ایران، اهداف دشمن را ناکام می‌گذارد چراکه هزینه تسلیم بیش از هزینه مقاومت است.

وی، با اشاره به انتخابات 2 اسفند تاکید کرد: دشمن از هم اکنون حضور کم رنگ مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داده است که از این طریق به انقلاب آسیب وارد کند که ان‌شاالله مردم با حضور حماسی در انتخابات و تعیین سرنوشت جامعه اهداف دشمنان را ناکام می‌گذارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری را از دیگر نقشه دشمن دانست و با اشاره به عوامل نفوذی فرهنگی تصریح کرد: از مقامات مسئول مصرانه تقاضا می‌شود عوامل داخلی روح‌الله زم این خائن فرهنگی از داخل شناسایی و به مردم معرفی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس شورای اسلامی را از نقاط مهم و تعیین کننده دانست و گفت: شورای نگهبان کف تعیین صلاحیت نمایند‌گان مجلس شورای اسلامی است که مردم در انتخاب افراد با صلاحیت، انقلابی و استکبارستیزی باید تلاش کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات