۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۹۰۱
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ریشه فساد باید در کردستان خشکانده شود

ریشه فساد باید در کردستان خشکانده شود
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ریشه‌کنی فساد یک اصل برای ما است و باید ریشه فساد در جهان خشکانده شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه مجمع استادیاران، صالحین و هیأت‌های اندیشه‌ورز حلقه‌های صالحین که در دفتر نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ولات با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و آرزوی سلامتی برای این قشر، اظهار داشت: حضرت زینب(س) یکی از زنان با ایمان و مسلمانی بود که برای همه مومنان الگو است.

وی افزود: حضرت آسیه(س) و حضرت زینب (س) در یک محیط سرشار از علم، دانش و تقوا تربیت شده و از جهات مختلف آگاهی لازم، تقوا، عرفان و بصیرت داشته و در تاریخ اسلام به بیان مسائل شرعی، تفسیر قرآن، احادیث و روایات پرداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بانوان بسیاری غیر از ائمه، با شخصیت و الگوی‌های برجسته در جهات مختلف جامعه تلاش کرده و در پیشبرد و توسعه استان و کشور نقش مهم ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک انسان حکیم، در گام دوم انقلاب تاکیدات بسیاری مبنی بر توجه به ظرفیت جوانان فرموده چراکه آنها ادامه‌دهنده این انقلاب و اسلام هستند.

دشمنان به‌دنبال ترویج فرهنگ غربی‌ها در جامعه اسلامی ایران است؛ جوانان هوشیار باشند

وی بیان کرد: دشمنان با تمام توان از طریق فضای مجازی و تبلیغات دروغین ماهواره‌ای به‌دنبال ترویج فرهنگ غربی‌ها بین جامعه اسلامی است تا جوانان ما را بر اساس اهداف خودشان تربیت کرده و افرادی معتاد و بی‌غیرت به جامعه تحویل دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌‌شاهرودی با بیان اینکه ما به دنبال یک هدف بزرگ یعنی نجات بشریت از ظلم هستیم، اظهار کرد: راه پیامبر و حق و حقیت تبعیت از فرموده‌ قرآن و دین اسلام است که باید همواره در جامعه ترویج و بسترهای تعلیم و تربیت اسلامی گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید همه بشر از عدالت بهره‌مند و ظلم در همه جای جهان نابود شد، ابراز داشت: ریشه‌کنی فساد یک اصل برای ماست و باید ریشه فساد در جهان خشکانده شود، چراکه دشمنان خدا همواره دنبال فساد هستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجاس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت حفظ بشریت و حاکمیت اخلاق و عدالت در جامعه خاطرنشان کرد: نباید نسبت به دین و اخلاق بی‌اهمیت باشیم، اصل معنویت همان ارتباط با خدا و تقواست که همه باید این روابط را براساس شناخت خوب انتخاب کنند.

جوانان با روحیه انقلابی در برابر دشمنان ایستاده‌اند؛ فشار تحریم‌ها به جایی نرسید

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به توانمندی و ظرفیت جوانان در سپردن مسئولیت‌ها به آنان عنوان کرد: باید پیشرفت کشور و استان نیز از تجربه پیشکسوتان نیز استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه جوانان با روحیه انقلابی در برابر دشمنان ایستادگی و با تمام قوا حرکت و پای کار هستند، گفت: قطعاً عمده تربیت انسان‌های متدین و جامع در حلقه‌های صالحین شکل گرفته و امروزه نیز در حال اتفاق است.

توصیه «حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی» به حلقه‌های صالحین در کردستان

وی گفت: دشمنان با فشار تحریم‌ها نفت ما را به صفر رسانده‌اند چراکه خواهان نابودی دولت، فروپاشی و زیر سؤال بردن قانون اساسی و مجلس و جنگ داخلی بودند تا با ایجاد اغتشاش به خواسته‌های خود برسند اما با بصیرت مردم و تدابیر حکیمانه رهبری با شکست روبه‌رو شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و آگاهی جوانان در برابر توطئه دشمنان یادآور شد: باید جوانان حاضر در حلقه‌های صالحین همواره دشمن‌شناس و در راستای تبعیت از فرامین رهبری گام بردارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات