۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۲۹۲۶
به همت مرکز فن رثا و خطابه؛

کارگاه آموزشی بصیرت فاطمی برگزار می شود

کارگاه آموزشی بصیرت فاطمی برگزار می شود
مرکز فن رثا و خطابه وابسته به موسسه خانه خورشید در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) کارگاه یک روزه ویژه طلاب و مبلغان با عنوان بصیرت فاطمی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز فن رثا و خطابه وابسته به موسسه خانه خورشید در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) کارگاه یک روزه ویژه طلاب و مبلغان با عنوان بصیرت فاطمی برگزار می کند.

در این راستا مدیر موسسه آموزشی خانه خورشید جناب حجت الاسلام مرتضی وافی در خصوص این کارگاه گفت: در کارگاه بصیرت فاطمی مباحثی در خصوص تبلیغ و سوژه های خطابه، مروری بر اشعار و ادبیات فارسی و ادبیات عرب، محور های مربوط به مقتل وشرح مصائب زندگی وشخصیت حضرت صدیقه طاهره(س) به همراه پاسخگویی به برخی از شبهات و سوالاتی که در ذهن مخاطبان به ویژه نسل جوان شکل گرفته است انجام خواهد شد.

حجت الاسلام وافی در ادامه بیان کرد این کارگاه در جهت ارتقا سطح خطابه و مواعظ، ارتباط و انس بهتر با مردم، ارتقای سطح جلسات و منابر و افزایش دقت درمنابع در راستای ایجاد وحدت و رعایت حریم مباحث و مصادیق شبهه افکنانه که خدایی ناکرده صاحب این شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها که محور وحدت در میان امت اسلامی هستند را به یک مجموعه متفرق و جدای از هم تبدیل نکند، برخی از مباحث تاریخی حول محور زندگی و شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر موسسه خانه خورشید خاطر نشان کرد در حاشیه این کارگاه که با عنوان بصیرت فاطمی ویژه طلاب و مبلغان تشکیل می شود برگزاری نمایشگاه آثار و کتب مناسب این ایام و توزیع جزوات و لوح های فشرده فرهنگی مدنظر قرارگرفته است.

این کارگاه آموزشی در مدرسه علمیه فیضیه در روز پنج شبنه 12 دی ماه از  ساعت 09:30 تا 12 برگزار می شود.

لازم به ذکر است مرکز فن ورثا و خطابه در سال 4 کارگاه آموزشی در ایام محرم، ماه مبارک رمضان، ایام فاطمه وایام دهه ولایت برگزار می کند و برگزاری کلاسهای فن رثا برای 4 مخاطب طلاب، کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و بانوان از دیگر برنامه های این موسسه می باشد./841/د102/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات