۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۳۰۳۴
در ساری صورت گرفت؛

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران
وزیر کشور در سفر خود به مازندران امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، رحمانی فضلی، وزیر کشور چهارشنبه با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کرد.
 
بر اساس این گزارش، در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، استاندار و جمعی از معاونان وزیر کشور و مسؤولان استانی نیز حضور داشتند.
 
رحمانی فضلی در این دیدار با اشاره به این که ایران اسلامی روی سکوی پرش ایستاده است، گفت: در حوزه نظامی امروز ایران اسلامی به حدی مقتدر است که دشمنان جرأت آزمون جنگ با ما را ندارند.
 
وزیر کشور در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دولت در حوزه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی جدی است.
 
رحمانی فضلی همچنین به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: با ایستادگی ملت ایران و تلاش‌های مسؤولان، تاب آوری اقتصاد ایران در برابر تحریم‌ها افزایش یافته است.
 
وی با بیان این که نزدیکی استان مازندران به تهران فرصت بسیار خوبی برای دو طرف است، تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در مازندران شکل گرفته و شرایط قابل قبول است، اما هنوز با نقطه مطلوب در استان فاصله داریم.
 
وزیر کشور با تأکید براین که خوشبختانه مازندران در حوادث اخیر به خوبی عمل کرد، افزود: هیچ دولتی علاقه ندارد که به جای آرامش و امنیت در جامعه حتی در مقاطع کوچکی شرایط ناامنی و اغتشاش پیش آید.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار، مازندران را دیار علویان و با فرهنگ و تمدنی کهن توصیف کرد و گفت: مردم این خطه همواره در مسیر انقلاب، نظام اسلامی و ولایت گام برداشته اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مردم مازندران در حوادث اخیر نیز بار دیگر پایبندی خود به انقلاب و ولایت را نشان دادند، بیان داشت: مردم دیار علویان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه های انقلاب خوش درخشیدند و دارای کارنامه درخشانی هستند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات