۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۹۱۳
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت جریان های انقلابی با هدف خنثی سازی پروژه نفوذ دشمن

ضرورت تقویت جریان های انقلابی با هدف خنثی سازی پروژه نفوذ دشمن
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، بر ضرورت تقویت جریان های انقلابی در کشور با هدف خنثی سازی پروژه نفود دشمن تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز در نشست جمعی از روحانیان، اساتید حوزه و طلاب مدارس علمیه ساری با تجلیل از حضور مردم در بزرگداشت حماسه نهم دی، تقویت چنین رویداد‌های مهمی را عامل عزت و اقتدار انقلاب اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که کمرنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله اهداف دشمنان نظام است، افزود: دشمن می‌کوشد تا جریان‌های انقلابی را در کشور تضعیف تا راحت‌تر بتواند بستر‌های نفوذ را در جامعه فراهم کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه جریان‌های انقلابی را سدی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های خود علیه انقلاب و نظام اسلامی می‌دادند، بیان داشت: در همین راستا کمرنگ کردن جریان‌های اصیل انقلاب هدف اصلی دشمن برای مقابله و رویارویی با نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که نباید بگذاریم جریان‌های اصیل انقلاب در این کشور کمرنگ شوند، خاطرنشان کرد: بی توجهی به این جریان‌های اصیل، عواقب و آثار نامطلوبی برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که متأسفانه عملکرد برخی مسؤولان زمینه ساز نفوذ دشمن در کشور است، بیان داشت: بستر‌های نفوذ دشمن در کشور با برخی سوء تدبیر‌های مسؤولان فراهم می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز باید جریان‌های انقلابی در کشور بیشتر تقویت شوند، تصریح کرد: تقویت این جریان‌های اصیل که برخواسته از متن انقلاب اسلامی هستند بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های و هجمه‌های دشمنان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر همواره با فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی بدخواهان و دشمنان مواجه بوده است، بیان داشت اما بصیرت و هوشیاری مردم موجب شده انقلاب به سلامت از همه این مشکلات و بحران‌ها عبور کند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که هر روز که می‌گذرد انقلاب اسلامی با صلابت و مقتدرتر از روز گذشته در مسیر تحقق اهداف از پیش تعیین شده خود حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: قطار انقلاب جریان‌هایی که با نظام اسلامی همسو نیستند را پیاده خواهد کرد و این مسأله را در حوادث مهم پس از انقلاب اسلامی نظیر نهم دی ماه به وضوح دیدیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات