۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۳۲۷۵۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن با بزرگ نمایی مشکلات به دنبال ناامید کردن مردم است

دشمن با بزرگ نمایی مشکلات به دنبال ناامید کردن مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در تلاش است مردم را نسبت به آینده کشور ناامید و زمینه حضور کمرنگ مردم در انتخابات آتی را فراهم کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی نائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای نماز جمعه رامسر با اشاره به این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره با فتنه انگیزی دشمنان علیه خود مواجه بوده اند، گفت: هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.
 
وی، حضور در صحنه ملت ایران را سد محکمی در برابر فتنه انگیزی دشمنان دانست و افزود: دشمن در طی این سال‌ها هر چه در توان داشته جهت تبلیغات علیه نظام اسلامی به کار گرفته، اما همواره با هوشیاری ملت ایران شکست خورده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در تلاش است مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند و زمینه حضور کمرنگ مردم در انتخابات آتی را فراهم کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن با بهانه قرار دادن افزایش قیمت بزنین به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: اما ملت با بصیرت و انقلابی ملت ایران همواره بدون توجه به این تبلیغات منفی و دروغین در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضور پررنگ داشتند.
 
امام جمعه ساری، حماسه نهم دی را صحنه‌ای حضور بی نظیر ملت ایران د دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور در فضای فتنه قرار داشت، ملت ایران با حضور حماسی خود توطئه فتنه گران را خنثی کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حماسه نهم دی لبیک ملت ایران به رهنمود‌های مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: مردم با حضور بی نظیر خود در نهم دی به دنیا ثابت کردند که در دفاع از انقلاب و ولایت پیشگام هستند.
 
وی با اشاره به این که عده‌ای در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات تلاش کردند کشور را به سمت آشوب و بحران بکشانند، خاطرنشان کرد: اما رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران توطئه دشمن را خنثی کرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن نماز جمعه تاریخی به خوبی اهداف پشت پرده دشمنان داخلی و خارجی را برای ملت ایران تبیین کردند، افزود: روشنگری و آگاهی بخشی مقام معظم رهبری موجب خروش ملت ایران در نهم دی ۸۸ شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که فتنه انگیزی دشمنان علیه نظام اسلامی تنها به همان سال ۸۸ ختم نشده است، بیان داشت: دشمن در سال ۹۶ و آبان ماه امسال نیز تلاش کرد کشور را به سمت بحران و آشوب سوق دهد که این بار نیز فتنه دشمن با تدبیر رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات