۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۳۲۶۹۵
رییس مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه پاسداران:

دشمن امروز به دنبال تئوریزه کردن نفوذ، استحاله و براندازی نرم است

دشمن امروز به دنبال تئوریزه کردن نفوذ، استحاله و براندازی نرم است
سردار نائینی، شکست فتنه ۸۸ را نتیجه هدایت‌های رهبری دانست و گفت: دشمن امروز با بیش از هزار و ۵۰۰ کانون اندیشه ورز به دنبال تئوریزه کردن نفوذ، استحاله و براندازی نرم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار علی نائینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در ساری با اشاره به ملت بزرگ ایران در نهم دی سال ۸۸ خوش درخشیدند، گفت: حماسه سازان نهم دی اجازه ندادند تجربه‌های تلخ دیگری در این کشور تکرار شود.

نائینی با اشاره به این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ ماندگار شدند و تاریخ جدیدی را با قیام ملی و عاشورایی خود رقم زد، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران در حوادث سال ۸۸ تلاش کردند با انتقال جنگ به خیابان‌های کشور زمینه براندازی نرم کشورمان را فراهم کنند که شکست خوردند.

وی با بیان این که همان طور که غربی‌ها نیز اعتراف کردند فتنه ۸۸ یک فتنه از پیش طراحی شده بود، افزود: این فتنه آمریکایی صهیونیستی با مدیریت خارج از کشور و پیاده نظام‌های داخلی آغاز شد.

نائینی با اشاره به این که دشمنان در فتنه ۸۸ هویت ملت ایران را هدف قرار داده بودند، بیان داشت: دشمن به بهانه تقلب در انتخابات می‌خواستند دستاورد‌های چندین ساله ملت ایران را قربانی کنند.

وی با بیان این که جریان نفاق با همه توان خود در فتنه ۸۸ به میدان آمد، تصریح کرد: غربی‌ها نیز از این جریان‌های معاند حمایت و پشتیبانی کردند تا به خیال خام خود زمینه براندازی کشور را فراهم کنند.

نائینی با تأکید براین که فتنه ۸۸ با هدایت رهبری معظم انقلاب خاتمه یافت، افزود: دشمن پس از سال‌ها شکست در عرصه نظامی، امروز با بیش از هزار و ۵۰۰ کانون اندیشه ورز به دنبال تئوریزه کردن نفوذ، استحاله و براندازی نرم است.

رییس مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه پاسداران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن براندازی، استحاله و نفوذ را در مقابله با جمهوری اسلامی در پیش گرفته است، گفت: پس از شکست فتنه ۸۸، دشمن براندازی با تحریم‌های اقتصادی فلج کننده را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان این که نفوذ فکری تدریجی و پیچیده در کشور مورد غفلت قرار می‌گیرد، افزود: دشمن با نفوذ در کشور به دنبال مداخله و تأثیر گذاری در تصمیم سازی و تصمیم گیری‌های کشور است.

نائینی با تأکید براین که دشمن در جریان نفوذ به دنبال تضعیف اعتماد و وفاداری مردم به نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن در این طراحی جدید غربی سازی الگوی حکمرانی و اداره کشور را با نفوذ در مسؤولان و نخبگان کشور دنبال می‌کند.

وی با بیان این که دشمن در جریان نفوذ به دنبال یارگیری در درون کشور است، گفت: امروز فشار‌های اقتصادی و جنگ روانی میدان اصلی مواجهه با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

نائینی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که آمریکا به زوال تاریخی رسیده است، گفت: آمریکایی‌ها امروز پس از سال‌ها حضور در منطقه و سرمایه گذاری تاریخی مجبور به عقب نشینی هستند و این یک شکست بزرگ برای آن‌ها تلقی می‌شود.

وی در بخش دیگی از سخنان خود به پروژه جنایت و شرارت آبان ماه امسال از طریق کشته سازی در بستر نارضایتی‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این توطئه دشمن نیز که تصور می‌کردند ایران اسلامی از درون متلاشی خواهد شد شکست خورد.

نائینی با اشاره به این که متأسفانه دولتمردان در نهایت بی تدبیری فرصت‌هایی را در اختیار دشمن قرار دادند، افزود: ورود حکیمانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه دشمن را خنثی کرد و موجب شد مردم صف خود را از صف اغتشاش گران و دشمنان جدا کنند./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات