۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۳۲۵۸۵
تحلیلگر مسائل سیاسی:

فتنه ۸۸ تهدیدی برای موجودیت انقلاب اسلامی و دین بود

فتنه ۸۸ تهدیدی برای موجودیت انقلاب اسلامی و دین بود
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که فتنه ۸۸ موجودیت انقلاب اسلامی و دین را تهدید کرد، گفت: حماسه ۹ دی این فتنه را فرونشاند و دارای اهمیت فراوان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حسن دهقانی، تحلیلگر مسائل سیاسی یک شنبه شب در مراسم بزرگداشت نهم دی در حسنیه قتلگاه بهشهر با اشاره به این که جنگ مسلحانه، جدایی پذیری و حملات تروریستی را از برنامه‌های دشمن در طول انقلاب برای براندازی نظام اسلامی دانست.
 
دهقانی با بیان این که ایران اسلامی قدرت یکپارچه آمریکا و عزت ابرقدرتی آمریکا را به پایین و ذلت کشید، ادامه داد: به همین دلیل آمریکایی ها در این سال ها همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.
 
این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که دشمن در جنگ نرم افزار و سخت افزار هم به نتیجه نرسید و به این نتیجه رسیدند که باید در رویکرد خود تغییر ایجاد کنند، ادامه داد: دشمن از براندازی ایران اسلامی ناامید شدند و با تزویر وارد شدند.
 
دهقانی، فتنه 88 را یکی از پیچیده ترین فتنه ها در کشورمان دانست و با بیان این که سوریه ای شدن انقلاب هدف نهایی آمریکا بود، گفت: متأسفانه در جریان فتنه سال 88 عده‌ای جاه طلب روح و سابقه و شرافت خود را به دست نشانده‌های آمریکا فروختند.
 
وی با بیان این که در سال 88 به دلیل غبار آلود بودن فضا حتی خواص جامعه ما نیز که راهنما بودند دچار خطا و اشتباه شدند، افزود: در آن مقطع بسیاری از خوبان کنار نشستند و گفتند در فتنه وارد نمی‌شویم و این اوج بی بصیرتی بود.
 
این تحلیل گر مسائل سباسی با بیان این که در فتنه سال 88 آمریکا بر موج زیاده خواهی فتنه گران سوار شد، بیان داشت: حوادث سال 88 دعوای جناحی داخلی و رقابت انتخاباتی نبود بلکه بر اصل انقلاب بود، اما عافیت خواهان مصلحت اندیش کنار نشستند.
 
دهقانی ادامه داد: مقام معظم رهبری هشت ماه به عنوان فرمانده جبهه حق خون دل خوردند و وقتی خیمه ابی عبدالله به آتش کشیده شد عمق دشمنی جبهه باطل روشن شد و برخی فهمیدند که دشمنی‌ها با انقلاب و نظام و رهبری نیست بلکه با اسلام است.
 
وی با بیان این که فتنه ۸۸ موجودیت انقلاب اسلامی و دین را تهدید کرد، افزود: حماسه نهم نهم دی این فتنه را فرونشاند و دارای اهمیت فراوان است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات