۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۲۴۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حماسه ۹ دی در پرتو رهنمود‌های رهبری و بصیرت ملت ایران شکل گرفت

حماسه ۹ دی در پرتو رهنمود‌های رهبری و بصیرت ملت ایران شکل گرفت
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: حماسه ۹ دی در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران شکل گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن نهم دی از این روز به عنوان روز بصیرت و میثاق با امامت و ولایت یاد کرد.
 
وی با بیان این که نهم دی ریشه در غدیر و عاشورا دارد، افزود: این روز با عظمت و حماسی تبلور پیوند امت با امامت بود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با حضور به موقع و زمان شناسی دقیق خود توطئه و فتنه دشمن را خنثی کردند، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ عاشورا حماسه عظیمی خلق کردند که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شناخت دشمن از ملت ایران بسیار ضعیف است و هنوز بصیرت این ملت را درک نکرده است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان یک ملت غدیری و عاشورایی هستند و با تکیه بر همین فرهنگ اصیل در برابر توطئه دشمنان ایستاده اند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی تصور می‌کردند با ایجاد آشوب و بلوا در کشور می‌توانند زمینه براندازی جمهوری اسلامی را فراهم کنند، افزود: اعتقاد به انقلاب، نظام و ولایت در اعماق وجود ملت ایران ریشه دارد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام اسلامی ریشه در دل مؤمنان دارد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد آشوبگران و فتنه گران به اهداف شوم و پلید خود در این کشور دست پیدا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که این کشور با خون پاک شهدا به چنین جایگاه با عظمتی رسیده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور به جوانان انقلابی و مؤمن این کشور اعتماد کنند و امور را به دست آن‌ها بسپارند.
 
وی با بیان این که حماسه نهم دی در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران شکل گرفت، تصریح کرد: امروز بزرگداشت آن حماسه عظیم یک تکلیف ملی و شرعی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در چهل سال اخیر همواره با توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، بیان داشت: این فتنه‌ها با رهنمود‌ها و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت و ولایت مداری ملت ایران خنثی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران در جریان فتنه سال ۸۸ به دنیا نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و ولایت هستند، افزود: این بصیرت و هوشیاری بالای ملت در حوادث آبان ماه امسال نیز بار دیگر اثبات شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات