۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۵۷۰
امام جمعه ساری با تجلیل از رشادت های شهید کشوری:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران است
نماینده ولی فقیه در مازندران عزت و عظمت نظام را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا دانست و گفت: یکی از اهداف مهم دشمن کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امشب با حضور در منزل شهید امیر سرلشکر خلبان احمد کشوری به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

امام جمعه ساری در این بازدید سرزده با تجلیل از رشادت‌های خلبان کشوری از این شهید والامقام به عنوان افتخار ارتش اسلام یاد کرد که حماسه‌های کم نظیر‌ی را آفرید.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین ضمن گفتگو با خانواده این شهید افتخار آفرین نقش وی را در پیروزی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس ستود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، عزت و عظمت امروز نظام اسلامی را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز برکت خون‌های پاک شهدا نظام و انقلاب اسلامی در عزت و اقتدار قرار دارد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز همه ما وظیفه داریم پیرو خط شهدا باشیم، تصریح کرد: حرکت در مسیری که شهدا آغازگر آن بودند به سعادت و رستگاری حقیقی ختم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهدا رفتند تا امروز انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران امنیت، آرامش و اقتدار داشته باشند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم چراغی که شهدا در این کشور برافروختند در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که یکی از اهداف مهم دشمن کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت حفظ و تقویت این فرهنگ اصیل دینی و انقلاب در کشور بهره گیریم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها حق بزرگی بر گردن آحاد ملت ایران دارند، گفت: مازندران نیز در هشت سال دفاع مقدس بیش از ده هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که نشان دهنده برجسته بودن روحیه ایثار و شهادت در این منطقه است./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات