۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۵۹۹
مدیر مدرسه علمیه امام علی ساری:

فتنه ۸۸، فرصتی برای پالایش خواص بی بصیرت بود

فتنه ۸۸، فرصتی برای پالایش خواص بی بصیرت بود
حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که مردم در آزمون سال ۸۸ نمره قابل قبولی گرفتند، گفت: اما در مقابل خواص به دلیل بی بصیرتی و عدم موقعیت شناسی مناسب مردود شدند.
حجت الاسلام ماشین چیان، مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، این روز را یادآور بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.
 
وی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی در چنین روزی با خروش به موقع خود بساط فتنه گری را در این کشور جمع کردند، افزود: فتنه گران که بر روی بدنه اجتماعی جامعه حساب جدی باز کرده بودند، اما با دیدن چنین حماسه عظیمی به زباله دان تاریخ پیوستند.
 
حجت الاسلام ماشین چیان با اشاره به این که جریان فتنه با سوء استفاده از هیجان و احساسات عده‌ای فریب خورده تلاش کرد کشور را در مسیر آشوب و اغتشاش سوق دهد، خاطرنشان کرد: اما رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه موجب خروش میلیونی ملت ایران در نهم دی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نهم دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این نقطه عطف انقلاب، بسیاری از معادلات داخلی و خارجی دشمنان را بر هم زد.
 
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری با اشاره به این که خروش ملت ایران در نهم دی مانع از تعبیر خواب آشفته فتنه گران در داخل کشور شد، بیان داشت: هدف نهایی فتنه گران داخلی و خارجی اصل نظام بود و تقلب در انتخابات را تنها بهانه‌ای برای رسیدن به این هدف شوم خود قرار داده بودند.
 
حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که زمان شناسی را یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های ملت ایران دانست و تصریح کرد: این مردم همیشه در صحنه با آن حضور به موقع و تعیین کننده خود آتش فتنه را در این کشور خاموش کردند.
 
وی، فتنه ۸۸ را اقدامی کاملاً براندازانه برشمرد و با بیان این که دشمن با موج سواری بر عده‌ای فریب خورده اهداف شوم خود را دنبال می‌کردند، بیان داشت: اما روشنگری و آگاهی بخشی مقام معظم رهبری موجب شد ملت با بصیرت ایران اسلامی به میدان بیایند و توطئه دشمن را خنثی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه ۸۸ از سوی سه مثلث سوم آمریکایی، صهیونیستی و سعودی حمایت و هدایت می‌شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این بین عده‌ای بی بصیرت و فریب خورده و بی بصیرت، موجب برافروختن آتش فتنه در کشور شدند.
 
حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که مردم در آزمون سال ۸۸ نمره قابل قبولی گرفتند، افزود:، اما در مقابل خواص به دلیل بی بصیرتی و عدم موقعیت شناسی مناسب مردود شدند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات