۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۳۲۶۴۶
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

سران فتنه در سال ۸۸ با یک نغمه شوم زمینه ساز فتنه در کشور شدند

سران فتنه در سال ۸۸ با یک نغمه شوم زمینه ساز فتنه در کشور شدند
امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه سران فتنه در سال ۸۸ با یک نغمه شوم زمینه ساز فتنه در کشور شدند، گفت: عملکرد این افراد بی بصیرت موجب بروز یک خطر جدی در کشور شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤولان شهرستان رامسر با گرامی داشت حماسه نهم دی، از این حماسه بزرگ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.
 
وی با بیان این که مردم در نهم دی سال ۸۸، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند، افزود: نهم دی پاسخ ملت بزرگ ایران به توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، حوادث دی ماه سال ۸۸ عبرت‌های زیادی با خود به همراه دارد که باید از آن درس بیاموزیم، خاطرنشان کرد: فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات آن حوادث ناگوار را در کشور رقم زدند که موجب جوش و خروش مردم در دی ماه سال ۸۸ شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که فتنه گران در حوادث سال ۸۸ با شعار‌های ساختار شکنانه، تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز و اماکن عمومی و خصوصی و همچنین پایگاه‌های بسیج موجب خروش ملت ایران شدند، تصریح کرد: با حضور حماسی مردم در نهم دی سال ۸۸، عوامل مزدور کنار رفتند و فتنه خنثی شد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه سران فتنه در سال ۸۸ با یک نغمه شوم زمینه ساز فتنه در کشور شدند، تصریح کرد: عملکرد این افراد بی بصیرت موجب بروز یک خطر جدی در کشور شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سران فتنه با سرپیچی کردن از قانون بر طبل باطل شدن انتخابات کوبیدند و به خیابان‌ها آمدند، بیان داشت: فتنه‌ای که سران فتنه در کشور با سرپیچی از قانون و بی بصیرتی ایجاد کردند که با ایستادگی مقام معظم رهبری خنثی شد.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸، بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند، بیان داشت: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی جلوتر از بسیاری از خواص در صحنه حاضر شدند و بساط فتنه و فتنه گری را در کشور جمع کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم از سوی مسؤولان کرد و گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که خدمات نظام اسلامی سبب امیدواری مردم نسبت به آینده می‌شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه توان و تلاش خود در جهت خدمت بی منت به مردم به کار گیرند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات