۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۲۶۰۵
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مازندران برگزار شد

مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مازندران برگزار شد
همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور باشکوه مردم در شهر‌های مختلف مازندران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی همزمان با سراسر کشور در ساری و سایر شهرهای استان برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، این مراسم باشکوه در ساری از میدان ساعت آغاز شد و راهپیمایان تا صحن امام‌زاده یحیی (ع) راهپیمایی و در ویژه برنامه این روز شرکت کردند.
 
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ابتدای این مراسم، حماسه نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود در این روز آتش فتنه را خاموش کردند.
 
وی با بیان این که مردم در نهم دی سال 88 نشان دادند که جلوتر از بسیاری از خواص حرکت می کنند، بیان داشت: در شرایطی که به دلیل غبار آلود بودن فضای جامعه، بسیاری از خواص مسیر را گم کرده بودند، اما مردم با خلق چنین اجتماع باشکوهی حماسه ساز شدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی به عنوان یک حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت رسید است، گفت: مردم نشان دادند با قدرت پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.
 
وی با بیان این که حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران به رخ جهانیان کشید، بیان داشت: این مردم نشان دادند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به یوم الله تبدیل و ماندگار شد، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان نشان دادند تا پای جان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، تصریح کرد: مردم مازندران همانند سایر مردم کشور در این روز با مشت‌های گره خورده، حماسه دیگری را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات