۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۳۰۳۷
حجت الاسلام طاحونی خبرداد؛

استقبال قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان از نظرات و ایده های طلاب

استقبال قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان از نظرات و ایده های طلاب
مسؤول قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به حضور شش هیأت اندیشه ورز در این قرارگاه گفت: ما از نظرات، پیشنهادات و ایده های طلاب استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی بزرگ طلاب و فضلای استان کرمان در مدرسه علمیه کرمانیهای قم برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی نماینده طلاب جیرفت و مسؤول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی در مجمع نمایندگان طلاب در این همایش با بیان این که روحیه انقلابی گری رمز موفقیت در هر عرصه ای است، گفت: اوصیاء و اولیاء الهی نیز با تمسک به این روحیه توانستند طاغوت های زمان را کنار بزنند.

وی افزود: اهمیت روحیه انقلابی تا آنجا است که انسان را تا مرز شهادت از پای در نمی آورد و به انسان قدرت بی نهایتی می دهد؛ صرف روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری خودش ارزش زیادی دارد و رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام طاحونی تصریح کرد: حضرت ادریس از جمله پیامبرانی است که 365 سال پیامبری کرد ولی حتی یک نفر هم به ایشان ایمان نیاورد ولی به دلیل عملکرد فوق العاده ای که داشت خداوند به او این توفیق را داده تا روز ظهور امام زمان(عج) دوشادوش ایشان قرار بگیرد و با حضرت همراه باشد.

وی با تأکید بر این که تحقق تمدن نوین اسلامی بدون داشتن روحیه انقلابی میسر نخواهد بود، ابراز داشت: راهبرد تمام حضرات معصومین همین بود که تا پای شهادت فریاد می کشیدند و از مسیر حق کوتاه نمی آمدند و همین مسأله زمینه ساز پیروزی آنها بود.

مسؤول قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان طلاب، خطر انقلاب زدایی را از حوزه تذکر داده و تأکید کردند که اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام اسلامی در خطر انحراف از مسیر اصلی خود قرار می گیرد، بنابراین توجه ویژه ای از سوی اساتید و طلاب نسبت به این مسأله باید صورت بگیرد.

وی توجه به مصالح و مفساد روز جامعه و منافق شناسی را از جمله شاخصه های طلاب انقلابی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب انقلابی ترین فرد در کشور هستند همچنانکه می بینید چه موضع گیری های دقیقی برای نجات کشور از مهلکه های متعدد دارند و کشور را از بحران نجات می دهند.

حجت الاسلام طاحونی در بخش دیگری از سخنان خود افق قرارگاه حوزه انقلابی را در گستره کل ایران عنوان کرد و گفت: ما در این قرارگاه شش هیأت اندیشه ورز داریم که طرح ها و ایده های طلاب محترم را دریافت و روی آنها کار علمی می‌کند و در صورت امکان به اجرایی کردن آنها می پردازد./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
حوزه انقلابی مطالبه رهبر انقلاب از حوزه ها و طلاب است.
0
0