۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۳۳۰۵۴
شعر با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛

کنگره ملی شعر افق برگزار می‌شود

کنگره ملی شعر افق برگزار می‌شود
نخستین کنگره شعر افق با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین برگزار می‌گردد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، نخستین کنگره شعر افق با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین برگزار و شاعران تا 18 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

کنگره شعر افق با عناوینی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب ترتیب داده شده است تا شعرا با محوریت این موضوعات که از بیان مقام معظم رهبری در این بیانیه استخراج شده به شعرسرایی بپردازند.

 

کنگره ملی شعر افق

 

موضوعات این کنگره، امید به آینده، مهدویت و تمدن سازی، جایگاه عدالت در نظام اسلامی، جوان محور پیشرفت، عظمت ایران بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی، معنویت و اخلاق و خانواده، سبک زندگی اسلامی و استکبار ستیزی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی از طریق پیام رسان‌های ایتا، واتساپ و بله به شماره 09369693713 ارسال کرده و یا به صورت حضوری از طریق مراجعه به آدرس قزوین خیابان بوعلی غربی کوچه نوبهار کوچه شهید روضه‌خوان پلاک 4/6 دفتر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین آثار خود را تحویل دهند.

جوایز برگزیدگان به ترتیب ۷ میلیون ریال، ۵ میلیون ریال و ۴ میلیون ریال است و به نفرات چهارم تا هفتم نیز 1.5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تا ۱۸ بهمن ماه ۹۸ می باشد و تمدید نمی‌شود؛ اختتامیه کنگره نیز ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌گردد. /882/ 303/

ارسال نظرات